Kacała Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Kacała Joanna
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(279)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(180)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(171)
Jachowicz Stanisław
(161)
Drewnowski Jacek (1974- )
(160)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Popławska Anna (filolog)
(145)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Steel Danielle (1947- )
(139)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(138)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Prus Bolesław (1847-1912)
(136)
Christie Agatha (1890-1976)
(135)
Roberts Nora (1950- )
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Włodarczyk Barbara
(132)
Rolando Bianka
(131)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(129)
Zarawska Patrycja
(129)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(128)
Lange Antoni
(126)
Mazan Maciejka
(124)
Ławnicki Lucjan
(119)
Szulc Andrzej
(117)
Lenartowicz Teofil
(112)
Głowińska Anita
(111)
Rzehak Wojciech (1967- )
(111)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(109)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(108)
Mróz Remigiusz (1987- )
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Tuwim Julian (1894-1953)
(105)
Polkowski Andrzej
(104)
Fabianowska Małgorzata
(103)
Ludwikowska Jolanta
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(100)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(100)
Goscinny René (1926-1977)
(98)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(97)
Gawryluk Barbara (1957- )
(96)
Kraśko Jan (1954- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
King Stephen (1947- )
(95)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(95)
Chotomska Wanda (1929- )
(93)
Coben Harlan (1962- )
(93)
Zimnicka Iwona (1963- )
(93)
Możdżyńska Aldona
(92)
Shakespeare William (1564-1616)
(92)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Stanecka Zofia (1972- )
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Fabisińska Liliana (1971- )
(84)
Webb Holly
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Widmark Martin (1961- )
(81)
Nowak Ewa (1966- )
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Gralak Anna
(79)
Marlier Marcel (1930-2011)
(79)
Ross Tony (1938- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(78)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(78)
Olejnik Donata
(78)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Zainteresowanie naukowców, badaczy i przedsiębiorców procesem doskonalenia organizacji oraz wdrażania zmian organizacyjnych w firmach skłoniło nas do zastanowienia się nad znalezieniem wspólnego dla wszystkich forum wymiany myśli, pomysłów, koncepcji. Wieloletnie doświadczenie w wydawaniu Prac Naukowych pt. Zmiana warunkiem sukcesu, jak również analiza potrzeb i zainteresowań czytelników ze świata zarówno nauki, jak i biznesu były podstawą do stworzenia nowego zeszytu – „Management Forum”, wydawanego w ramach Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Mamy nadzieję, że stanie się on platformą wymiany wyników badań oraz wynikających stąd rozważań, dyskusji i polemik w obszarze nauk o zarządzaniu. Pierwszy numer poświęcono tematyce koncepcji doskonałości i doskonalenia organizacji. Jest ona rozumiana nie tyle jako możliwy do osiągnięcia stan idealny, ale jako droga, którą w swej strategii rozwoju i zmian może obrać przedsiębiorstwo. W pierwszej części autorzy podjęli próbę zdefiniowania pojęcia doskonałości w zarządzaniu organizacją. Na poziomie strategicznym organizacji doskonałość została przedstawiona nie tylko jako stan stabilny organizacji, ale przede wszystkim jako proces dynamiczny, do którego należy dążyć, uwzględniając dynamikę otoczenia, przesuwającą perspektywę doskonałości poza horyzont możliwości jej stabilizacji. W podejściu operacyjnym liczby, dane i fakty są podstawą do definiowania celów procesów doskonalących oraz ich pomiaru. Autor stawia tezę, iż metodyczne, ustrukturyzowane podejście do doskonalenia organizacji daje przewagę w stosunku do działań nieustrukturyzowanych, sytuacyjnie lub intuicyjnie krytycznych, wynikających z konieczności podjęcia działań doskonalących w określonym obszarze organizacji. Definiowanie doskonałości na poziomie projektowym stawia przed organizacjami pytanie, czy odpowiednio wysoki poziom doskonałości w zarządzaniu projektami bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom jakości obsługi klienta i oferowanych mu produktów. W drugiej części autorzy opisują problem doskonalenia organizacji w kontekście zjawisk kulturowych i procesów psychologicznych w przełamywaniu barier poznawczych i emocjonalnych wśród pracowników. W artykule przyjęto założenie, iż doskonałość organizacji wymaga uznania umowności pojęcia „doskonałość”. W przeciwnym wypadku próby realizacji jakiegokolwiek modelu doskonałości będą rodzić napięcia i powodować trudności w codziennym funkcjonowaniu każdej organizacji. Powinni być tego świadomi przede wszystkim przedstawiciele kadry kierowniczej. Im częściej założenie o doskonałości traktują dosłownie, tym więcej trudności pojawia się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Autor kolejnego artykułu zwraca uwagę na to, jak zachowania obywatelskie przejawiane przez pracowników wpływają na powodzenie procesu ciągłego doskonalenia oraz osiągnięcie przez przedsiębiorstwo oczekiwanego poziomu doskonałości. W ostatnim artykule zaprezentowano mierniki efektywności podnoszenia kompetencji pracowników, dokonano ich krytycznej oceny, jak również zaproponowano ranking najlepszych mierników. Na koniec przedstawiono badania dotyczące stosowania tych mierników przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej