Waluś Roman (prawo)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Waluś Roman (prawo)
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(279)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(180)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(171)
Jachowicz Stanisław
(161)
Drewnowski Jacek (1974- )
(160)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Popławska Anna (filolog)
(145)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Steel Danielle (1947- )
(139)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(138)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Prus Bolesław (1847-1912)
(136)
Christie Agatha (1890-1976)
(135)
Roberts Nora (1950- )
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Włodarczyk Barbara
(132)
Rolando Bianka
(131)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(129)
Zarawska Patrycja
(129)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(128)
Lange Antoni
(126)
Mazan Maciejka
(124)
Ławnicki Lucjan
(119)
Szulc Andrzej
(117)
Lenartowicz Teofil
(112)
Głowińska Anita
(111)
Rzehak Wojciech (1967- )
(111)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(109)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(108)
Mróz Remigiusz (1987- )
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Tuwim Julian (1894-1953)
(105)
Polkowski Andrzej
(104)
Fabianowska Małgorzata
(103)
Ludwikowska Jolanta
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(100)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(100)
Goscinny René (1926-1977)
(98)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(97)
Gawryluk Barbara (1957- )
(96)
Kraśko Jan (1954- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
King Stephen (1947- )
(95)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(95)
Chotomska Wanda (1929- )
(93)
Coben Harlan (1962- )
(93)
Zimnicka Iwona (1963- )
(93)
Możdżyńska Aldona
(92)
Shakespeare William (1564-1616)
(92)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Stanecka Zofia (1972- )
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Fabisińska Liliana (1971- )
(84)
Webb Holly
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Widmark Martin (1961- )
(81)
Nowak Ewa (1966- )
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Gralak Anna
(79)
Marlier Marcel (1930-2011)
(79)
Ross Tony (1938- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(78)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(78)
Olejnik Donata
(78)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Interakcje społeczne
(1)
Kształcenie
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzina
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Problematyka prezentowanej monografii została zogniskowana wokół dwóch obszarów, istotnych z punktu widzenia potrzeb współczesnej praktyki pedagogicznej. Autorzy pierwszej części książki, poświęconej nauczycielskim aspektom zmieniającej się przestrzeni społecznej, wyrażają przekonanie, że w zakresie uzyskiwania pozytywnych efektów edukacyjnych istotna jest elastyczna, innowacyjna postawa nauczyciela, który posiada odpowiednie kwalifikacje i kompetencje. Druga część książki, zatytułowana Uczniowskie aspekty zmieniającej się przestrzeni społecznej, odnosi się do funkcjonowania ucznia w przestrzeni szkoły i związanych z tym trudności. I tak problemom: społecznej nierówności efektów kształcenia, segregacji społecznej w szkołach publicznych, nabywania kompetencji społecznych przez uczniów w różnych typach szkół oraz stosowaniu w praktyce edukacyjnej wartości dodanej jako metody oceny pracy szkoły... [...]?? Impulsz recenzji wydawniczej dr hab. Julity Orzelskiej Przedłożona do rąk Czytelnika monografia pod redakcją Anny Borzęckiej, Agnieszki Twaróg-Kanus i Romana Walusia pt. Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej prezentuje narracje wpisane w temat przewodni, których wspólną troską jest zadbanie o przestrzeń edukacyjną podmiotów ją (współ)tworzących. Podjęty przez Autorów dyskurs jest niezwykle ważny w kontekście obecnych przeobrażeń społeczno-kulturowych i zmian oświatowych, lokuje bowiem myślenie o edukacji w kategorii kapitału społecznego uwypuklając wagę sprzęgania jakości działań edukacyjnych z jakością egzystencji. Z poszczególnych tekstów wybrzmiewa nasycenie dbałością o człowieka w perspektywie całożyciowej, której wspólny trzon stanowi upomnienie o wspólnotowość działań w obszarze edukacyjnym. Prezentowana treść adresowana jest do szerokiego grona odbiorców, któremu nieobce jest myślenie o edukacji jako o ?wspólnym dobru? wymagającym szczególnej uwagi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Magazyn główny] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej