Terapeuci zajęciowi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Zasób pedagogiczny
(28)
Filia nr 2 (ul. Tańskiego)
(1)
Autor
Bac Aneta
(3)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(3)
Gubała Magdalena (1982- )
(2)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(2)
Knapp Julie
(2)
Kranowitz Carol Stock
(2)
Kulis Aleksandra
(2)
Aleksander-Szymanowicz Paulina
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Batorowicz Beata
(1)
Bentkowska Dorota
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Biel Lindsey
(1)
Busz Anna
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Chrabota Urszula
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Dycht Marzena (1976- )
(1)
Franczyk Anna
(1)
Furtak Dominika
(1)
Garnett Michelle
(1)
Gomez de la Cuesta Gina
(1)
Grabowska Natalia
(1)
Janus Edyta
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaleta Tadeusz (1953- )
(1)
Kiesling Ulla
(1)
Kokocińska Agata
(1)
Koscinski Cara
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Krajewska Katarzyna (nauki pedagogiczne)
(1)
Krauss G. W
(1)
Kuczyńska-Kwapisz Jadwiga
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Kłos Joanna (graficzka)
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
LeGoff Daniel B
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Lewczuk Dorota
(1)
Malek Renata
(1)
Miller Lucy J
(1)
Newman Joye
(1)
Pelc Maria (ilustratorka)
(1)
Peske Nancy. (1962- )
(1)
Sapeta-Czajka Katarzyna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Schwinghammer Ylva (1984- )
(1)
Sher Barbara
(1)
Sienkiewicz-Wilowska Julia Anastazja
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Strzelecki Wojciech
(1)
Suchon Szymon
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Szmurło Małgorzata (lekarz)
(1)
Tupek Patrycja
(1)
Turnbull Carolline
(1)
Waligóra Anna (socjolog)
(1)
Wehner Lore (1964- ) Autor
(1)
Wyszyński Dariusz (pedagog)
(1)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(1)
Węglarz Joanna (psycholog)
(1)
Łubkowska Agnieszka
(1)
Śmiechowska-Petrovskij Emilia
(1)
Światowska Aleksandra
(1)
Żychowicz Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Dzieci
(9059)
Młodzież
(4515)
Studenci
(3226)
Szkoły wyższe
(3220)
6-8 lat
(2690)
Terapeuci zajęciowi
(33)
9-13 lat
(2290)
0-5 lat
(1730)
14-17 lat
(1201)
Dorośli
(899)
Szkoły zawodowe
(325)
Uczniowie szkół zawodowych
(315)
Rodzice
(189)
Nauczyciele
(176)
Szkoły podstawowe
(136)
Szkoły średnie
(111)
Psycholodzy
(67)
Uczniowie szkół średnich
(63)
Pedagodzy
(62)
Szkoły ponadgimnazjalne
(54)
18+
(49)
Logopedzi
(48)
Prawnicy
(48)
Lekarze
(46)
Psychoterapeuci
(44)
Przedszkola
(43)
Menedżerowie
(42)
Nauczyciele przedszkoli
(34)
Poziom podstawowy
(31)
Licea
(30)
Nauczanie początkowe
(29)
Gimnazja
(25)
Terapeuci
(25)
Aplikanci
(24)
Przedsiębiorcy
(23)
Urzędnicy
(23)
Psychiatrzy
(22)
Poziom rozszerzony
(21)
Technika
(21)
Adwokaci
(20)
Klasa 1.
(20)
Nauczyciele nauczania początkowego
(19)
Pracownicy naukowi
(19)
Pracownicy socjalni
(19)
Sędziowie
(18)
Klasa 2.
(17)
Klasa 3.
(17)
Dyrektorzy szkół
(16)
Radcy prawni
(16)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Policjanci
(14)
Technikum
(14)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(13)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(13)
Prokuratorzy
(13)
Grupa wiekowa Dzieci
(12)
Fizjoterapeuci
(11)
Uczniowie
(11)
Księgowi
(10)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Klasa 4.
(9)
Kosmetolodzy
(9)
Pedagodzy specjalni
(9)
Klasa 7.
(8)
Klasa 8.
(8)
Pediatrzy
(8)
Informatycy
(7)
Neurolodzy
(7)
Architekci
(6)
Arteterapeuci
(6)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(6)
Inżynierowie budownictwa
(6)
Logistycy
(6)
Politycy
(6)
Pracodawcy
(6)
Ratownicy medyczni
(6)
Socjolodzy
(6)
9-13
(5)
Bibliotekarze
(5)
Dietetycy i żywieniowcy
(5)
Inżynierowie
(5)
Klasa 1
(5)
Klasa 5.
(5)
Klasa 6.
(5)
Lekarze rodzinni
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(5)
Osoby z zespołem Aspergera
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Służba więzienna
(5)
13-15 lat
(4)
14-17
(4)
Dermatolodzy
(4)
Doktoranci
(4)
Doradcy personalni
(4)
Dyrektorzy przedszkoli
(4)
Dziennikarze
(4)
Ekonomiści
(4)
Kosmetyczki i kosmetycy
(4)
Leśnicy
(4)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(11)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(9)
Terapia zajęciowa
(7)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(5)
Autyzm
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Psychoterapia
(3)
Uczucia
(3)
Wychowanie
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Integracja społeczna
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Leczenie
(2)
Motoryka mała
(2)
Nauczanie
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka pisania
(2)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Stosowana analiza zachowania
(2)
Terapia zabawą
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Animaloterapia
(1)
Arteterapia
(1)
Cierpienie
(1)
Czytanie
(1)
Dogoterapia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Dzienne domy opieki
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Ergonomia
(1)
Etologia
(1)
Felinoterapia
(1)
Geragogika
(1)
Geriatria
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hipoterapia
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencje wielorakie
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Klocki Lego
(1)
Konflikt
(1)
Kształcenie
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda TUS
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Miłość
(1)
Muzykoterapia
(1)
Mózg
(1)
Narząd ruchu
(1)
Neuroedukacja
(1)
Niedowidzenie
(1)
Niedowidzący
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Niewidomi
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Otępienie
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Percepcja dotykowa
(1)
Percepcja słuchowa
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pismo dla niewidomych
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Pomoce sensoryczne
(1)
Postawa ciała
(1)
Projektowanie architektoniczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Socjoterapia
(1)
Stres
(1)
Szkoły
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Terapia pedagogiczna
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Trening umiejętności społecznych
(1)
Tyflopedagogika
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wcześniak
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Podręcznik
(10)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(22)
Medycyna i zdrowie
(17)
Psychologia
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dzieci i nastolatki z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z odruchowym, intuicyjnym okazywaniem ciepłych uczuć: sympatii i miłości. Nierzadko nie rozumieją, że ich rodzice, rodzeństwo i przyjaciele potrzebują czułości. Jeszcze większe wyzwanie stanowi dla nich wyrażanie sympatii do nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów lub przyjaciół rodziny. Tony Attwood i Michelle Garnett – eksperci w dziedzinie autyzmu z wieloletnim doświadczeniem – przedstawiają autorski program terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki któremu chłopcy i dziewczęta z zaburzeniami ze spektrum autyzmu nauczą się rozpoznawać oraz wyrażać sympatię i miłość w taki sposób, który będzie sprawiał radość zarówno im, jak i osobom z ich otoczenia. Zaprezentowane w książce ćwiczenia umożliwią dzieciom i nastolatkom z ASD odczytywanie swoich emocji oraz uczuć innych osób na podstawie zachowania, gestów lub słów, a także ułatwią wybór właściwej reakcji. Program stworzono z myślą o nauczycielach, psychologach i terapeutach, którzy mogą go realizować z dzieckiem indywidualnie lub z grupą od dwóch do sześciu osób. Attwood i Garnett przedstawiają nowe, pozytywne ujęcie zaburzeń ze spektrum autyzmu, co jest potrzebne i mile widziane. Ich program zawiera wskazówki, jak uczyć dzieci z autyzmem przeżywania oraz wyrażania sympatii i miłości, czyli umiejętności niezbędnych człowiekowi i kluczowych dla funkcjonowania w rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patronat merytoryczny Komitet Rehabilitacji, Kultury Fizycznej i Integracji Społecznej PAN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 612.8 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.2 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.8 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616-053.9 [Magazyn czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 612.8 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.8 [Magazyn główny] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać. Trening umiejętności emocjonalnych i społecznych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spektrum)
Poznaj terapeutyczną moc klocków LEGO® Daniel B. LeGoff jest pomysłodawcą wykorzystywania klocków LEGO® w terapii autyzmu. Jego książka LEGO® w terapii autyzmu to doskonały poradnik, pokazujący, że wspólne budowanie z klocków to nie tylko wspaniała zabawa, lecz także skuteczne narzędzie terapeutyczne. Tworzenie konstrukcji z użyciem klocków LEGO® pomaga w kształtowaniu umiejętności dzielenia się, wymieniania rolami czy nawiązywania kontaktu wzrokowego oraz wspiera rozwój kompetencji społecznych. Stworzony przez autora i jego współpracowników program terapeutyczny obejmuje sprawdzone strategie zarządzania zachowaniem dziecka z autyzmem i rozwijania jego umiejętności oraz ocenę postępów. Niniejsza książka zawiera wiele praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak dostosować dom czy gabinet terapeuty do założeń tej terapii oraz jak dobierać właściwe materiały. „Najlepsza terapia to taka, która jest tak dobrą zabawą, że dziecko nawet jej nie zauważa. Terapia z zastosowaniem klocków LEGO® wpisuje się w tę definicję”. Dr Lynn Koegel, Clinical Director, Koegel Autism Center, University of California, Santa Barbara, CA „Oto praktyczny przewodnik pokazujący, jak dzięki czystej magii klocków LEGO® uczestnicy programu mogą spędzać razem czas i wspólnie tworzyć”. Prof. Uta Frith, Emeritus Professor of Cognitive Development, Institute of Cognitive Neuroscience, University College London Daniel B. LeGoff jest licencjonowanym neuropsychologiem dziecięcym, a także pionierem terapii z wykorzystaniem klocków LEGO®. Specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu zaburzeń neurorozwojowych oraz neurobehawioralnych u niemowląt, dzieci i nastolatków. Gina Gómez de la Cuesta uzyskała stopień doktora w 2008 roku w Centrum Badań Autyzmu w Cambridge w Wielkiej Brytanii. Prowadziła i oceniała terapię z wykorzystaniem klocków LEGO® pod nadzorem Daniela LeGoffa, Simona Baron-Cohena oraz Ayli Humphrey. Jest wykwalifikowanym nauczycielem i prowadził „Kluby LEGO®” w szkołach oraz szpitalach. G.W. Krauss od sześciu lat pracuje wraz z dr. LeGoffem nad rozwojem i wdrażaniem terapii z wykorzystaniem klocków LEGO®. Zajmuje się wprowadzaniem tego podejścia do planu społecznego uczenia się w szkole oraz klinice Y.A.L.E. w Cherry Hill w stanie New Jersey, gdzie pracuje jako licencjonowany neuropsycholog kliniczny. Simon Baron-Cohen jest profesorem psychopatologii rozwojowej na Uniwersytecie Cambridge, a także dyrektorem Centrum Badań Autyzmu w Cambridge w Wielkiej Brytanii. Prowadzi klinikę dla dorosłych z zespołem Aspergera i jest zaangażowany w badania nad terapią z wykorzystaniem klocków LEGO®.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej