Sapeta-Czajka Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Zasób pedagogiczny
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Sapeta-Czajka Katarzyna
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(279)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(178)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(171)
Jachowicz Stanisław
(161)
Drewnowski Jacek (1974- )
(160)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Popławska Anna (filolog)
(145)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Steel Danielle (1947- )
(139)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(138)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Prus Bolesław (1847-1912)
(136)
Christie Agatha (1890-1976)
(135)
Roberts Nora (1950- )
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Włodarczyk Barbara
(132)
Rolando Bianka
(131)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(129)
Zarawska Patrycja
(129)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(128)
Lange Antoni
(126)
Mazan Maciejka
(124)
Ławnicki Lucjan
(119)
Szulc Andrzej
(117)
Lenartowicz Teofil
(112)
Głowińska Anita
(111)
Rzehak Wojciech (1967- )
(111)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(109)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(108)
Mróz Remigiusz (1987- )
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Tuwim Julian (1894-1953)
(105)
Polkowski Andrzej
(104)
Fabianowska Małgorzata
(103)
Ludwikowska Jolanta
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(100)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(100)
Goscinny René (1926-1977)
(98)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(97)
Gawryluk Barbara (1957- )
(96)
Kraśko Jan (1954- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
King Stephen (1947- )
(95)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(95)
Chotomska Wanda (1929- )
(93)
Coben Harlan (1962- )
(93)
Zimnicka Iwona (1963- )
(93)
Możdżyńska Aldona
(92)
Shakespeare William (1564-1616)
(92)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Stanecka Zofia (1972- )
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Fabisińska Liliana (1971- )
(84)
Webb Holly
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Widmark Martin (1961- )
(81)
Nowak Ewa (1966- )
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Gralak Anna
(79)
Marlier Marcel (1930-2011)
(79)
Ross Tony (1938- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(78)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(78)
Olejnik Donata
(78)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy kliniczni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dorosłość
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Terapia zabawą
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spektrum)
Poznaj terapeutyczną moc klocków LEGO® Daniel B. LeGoff jest pomysłodawcą wykorzystywania klocków LEGO® w terapii autyzmu. Jego książka LEGO® w terapii autyzmu to doskonały poradnik, pokazujący, że wspólne budowanie z klocków to nie tylko wspaniała zabawa, lecz także skuteczne narzędzie terapeutyczne. Tworzenie konstrukcji z użyciem klocków LEGO® pomaga w kształtowaniu umiejętności dzielenia się, wymieniania rolami czy nawiązywania kontaktu wzrokowego oraz wspiera rozwój kompetencji społecznych. Stworzony przez autora i jego współpracowników program terapeutyczny obejmuje sprawdzone strategie zarządzania zachowaniem dziecka z autyzmem i rozwijania jego umiejętności oraz ocenę postępów. Niniejsza książka zawiera wiele praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak dostosować dom czy gabinet terapeuty do założeń tej terapii oraz jak dobierać właściwe materiały. „Najlepsza terapia to taka, która jest tak dobrą zabawą, że dziecko nawet jej nie zauważa. Terapia z zastosowaniem klocków LEGO® wpisuje się w tę definicję”. Dr Lynn Koegel, Clinical Director, Koegel Autism Center, University of California, Santa Barbara, CA „Oto praktyczny przewodnik pokazujący, jak dzięki czystej magii klocków LEGO® uczestnicy programu mogą spędzać razem czas i wspólnie tworzyć”. Prof. Uta Frith, Emeritus Professor of Cognitive Development, Institute of Cognitive Neuroscience, University College London Daniel B. LeGoff jest licencjonowanym neuropsychologiem dziecięcym, a także pionierem terapii z wykorzystaniem klocków LEGO®. Specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu zaburzeń neurorozwojowych oraz neurobehawioralnych u niemowląt, dzieci i nastolatków. Gina Gómez de la Cuesta uzyskała stopień doktora w 2008 roku w Centrum Badań Autyzmu w Cambridge w Wielkiej Brytanii. Prowadziła i oceniała terapię z wykorzystaniem klocków LEGO® pod nadzorem Daniela LeGoffa, Simona Baron-Cohena oraz Ayli Humphrey. Jest wykwalifikowanym nauczycielem i prowadził „Kluby LEGO®” w szkołach oraz szpitalach. G.W. Krauss od sześciu lat pracuje wraz z dr. LeGoffem nad rozwojem i wdrażaniem terapii z wykorzystaniem klocków LEGO®. Zajmuje się wprowadzaniem tego podejścia do planu społecznego uczenia się w szkole oraz klinice Y.A.L.E. w Cherry Hill w stanie New Jersey, gdzie pracuje jako licencjonowany neuropsycholog kliniczny. Simon Baron-Cohen jest profesorem psychopatologii rozwojowej na Uniwersytecie Cambridge, a także dyrektorem Centrum Badań Autyzmu w Cambridge w Wielkiej Brytanii. Prowadzi klinikę dla dorosłych z zespołem Aspergera i jest zaangażowany w badania nad terapią z wykorzystaniem klocków LEGO®.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej