Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(27)
Forma i typ
Gry i zabawki
(25)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Strefa multimediów
(12)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(15)
Autor
Kordowski Bartłomiej
(3)
Quidault Pascal
(3)
André Marc
(2)
Blanchot Denis
(2)
Gamrot Magda
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Michaud Laura
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andre Marc
(1)
Cannon Darrell
(1)
Cardouat Marie
(1)
Caseiro Philippe
(1)
Cattiaux Gérard
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Dujardin Sebastien
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Forrest-Pruzan Creative
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jackob
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Henry Frédéric
(1)
Kaszorek Katarzyna
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Konieczka Corey
(1)
Kosch (gry planszowe)
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Llobet Toni (1975- )
(1)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(1)
Martin Wallace
(1)
Miyano Kaya
(1)
Moon Alan R
(1)
Paczkowska Aleksandra
(1)
Piella Judit
(1)
Podliński Kacper
(1)
Polouchine Igor (1969- )
(1)
Prin Laurent
(1)
Puzdrowska Kamila
(1)
Péllisier Jérôme
(1)
Rangsima Nan
(1)
Rzepecka Joanna
(1)
Sanson Ludovic
(1)
Saunier Nathalie
(1)
Saunier Rémi
(1)
Stöhr Christian
(1)
Stöhr Daniela
(1)
Syta Damian
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wełnicki Marcin
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(16)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(27)
Francja
(1)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Dzieci
(14)
6-8 lat
(10)
Młodzież
(9)
9-13 lat
(7)
Dorośli
(5)
14-17 lat
(4)
6+ lat
(1)
Temat
Magia
(2)
Astronauci
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas
(1)
Ekosystem
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Koty
(1)
Las
(1)
Pamięć
(1)
Potwory
(1)
Przyroda
(1)
Ryzyko
(1)
Spryt
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zabawa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(21)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry w karty
(6)
Gry i zabawki
(3)
Gry strategiczne
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry kooperacyjne
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(13)
Edukacja i pedagogika
(1)
27 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy XXL / Vlaada Chvatil ; il. Tomas Kucerovsky ; tł. Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 pudełko (16 kafelków agentów (po 8 niebieskich i czerwonych); kafelek podwójnego agenta (dwukolorowy); 7 kafelków niewinnych obserwatorów (szare); kafelek zabójcy; 40 kart kluczy (z kolorowymi kwadratami); 200 kart z 400 kryptonimami; klepsydra; podstawka; instrukcja) ; 32x23 cm.
Liczba graczy: 2-8+.
Czas gry: 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor : [gra] / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; [tłumaczenie Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (40 znaczników: po 7 zielonych, niebieskich, czerwonych, białych i czarnych oraz 5 żółtych, 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów) : karton, plastik, tektura, kolor ; 28x22x7 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 10+. Czas gry 30 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor : miasta / Marc André ; ilustracje: Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (płytka pierwszego gracza, 7 płytek miast, plansza, 20 herbów, 30 kart Orientu, 12 twierdz) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x22x 28 cm + instrukcja (3 karty luzem : ilustracje kolorowe ; 27 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Na opakowaniu: Cztery dodatki w jednym pudełku!
Data wydawnia według: www.polter.pl.
Cztery rozszerzenia do podstawowej edycji Splendoru. Każde z nich jest niezależnym dodatkiem, które wprowadzają całą gamę modyfikacji! Przekonaj się na własnej skórze, który wariant okaże się być Twoim ulubionym!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka : ilustracje ; 13x13x8 cm.
Na pudełku: 5 gier w 1.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble XXL [gra] / Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko 20 plastikowych giga kart o średnicy 45 cm, instrukcja; karton,materiału PVC, tektura kolor ;50x15x10 cm.
Liczba graczy: 2 - 8 osób. W domu, w szkole czy w plenerze - gigantyczna wersja Dobble rozrusza Wasze umysły i ciała niezależnie od warunków! Podstawowa zasada rozgrywki pozostaje niezmienna - naszym celem jest odnalezienie i wskazanie identycznych symboli, zanim zrobią to przeciwnicy. Dowolne dwie karty z zestawu zawsze łączy dokładnie jeden wspólny obrazek. Jednak w tej wersji zajdziemy zupełnie nowe warianty rozgrywek indywidualnych i drużynowych oparte o ruch.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klink / Darrel Cannon ; ilustracje Damian Syta. - Gdańsk : Rebel, [2024]. - 1 gra (63 karty liczb, 12 kart specjalnych zdolności, notes) : tektura, papier, kolor ; w pudełku 16x4x11 cm + instrukcja ([10] stron, składana : ilustracje ; 15 cm).
Liczba graczy: 3-5.
Wiek graczy: 7+.
Czas gry: 20 minut.
Klink to prosta i angażująca karcianka pełna interakcji i podejmowania dobrze skalkulowanego ryzyka. W każdej turze otrzymujemy dwie karty. Podglądamy jedną z nich i na tej podstawie musimy zdecydować, czy chcemy je zatrzymać, czy też przekazać dalej. Celem gry jest zbieranie zestawów kart o możliwie najniższej wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dixit universe / Gérald Cattiaux, Jean-Louis Roubira ; ilustracje Jérôme Péllisier ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 pudełko (plansza, 84 karty Dixit, 96 kart haseł, 4 karty haseł "Odkrywanie świata", 10 kart haseł do samodzielnego uzupełnienia, 6 żetonów latarni, 4 znaczniki rundy, pionek zwiadowcy, 6 tablic suchościeralnych, tablica suchościeralna z tabelą wyników, 6 pisaków i 6 ścierek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm).
Gra dla 1-4 graczy.
Czas rozgrywki 20 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Solenia / Sébastien Dujardin ; ilustracje Vincent Dutrait. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Czas gry: 30-45 min.
Zawartość pudełka: figurka sterowca, 5 części planszy, 48 płytek zamówień, żetony złotych gwiazdek, 60 znaczników surowców, 24 płytki usprawnień, 64 karty sterowca, 4 planszetki graczy, kostka, instrukcja + załącznik.
Gra przeznaczona dla 1-4 graczy w wieku od lat 10.
Kilka tysięcy lat temu niewielka planeta Solenia utraciła swój naturalny cykl dnia i nocy: jej północna półkula na zawsze pogrążyła się w ciemności, natomiast południowa wiecznie skąpana jest w słońcu. Twoim zadaniem jest kontynuować tradycję przodków poprzez niesienie pomocy obu częściom Solenii. Podczas gdy ludzie dnia pożądają niedostępnych klejnotów i kamieni, ludzie nocy potrzebują drewna i pszenicy do przetrwania. Aby zwyciężyć, musisz być skuteczniejszy i szybszy od swoich przeciwników!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle [Gra planszowa] / pomysł Forrest-Pruzan Creative. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko : 30,5x22,5x10,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 4 planszetki gracza, 8 znaczników mroku, 4 żetony zdrowia, 25 żetonów wpływu, 53 żetonów ataku, 47 kart czarnej magii, 102 karty Hogwartu, 17 kart czarnych bohaterów, 18 kart miejsc, 13 kart pomocy, 4 kostki, 12 kart bohaterów, 2 żetony kart, 4 żetony zniszczenia Horkruksów.
Gra dla 2-4 osób.
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów. Rozpoczynacie grę z indywidualną talią początkową wybranego bohatera, którą stopniowo rozbudowujecie dzięki coraz nowszym umiejętnościom i zdobywanym żetonom wpływu. Zbierajcie karty słynnych postaci, zaklęć i przedmiotów ze świata czarodziejów, aby Wasze talie stawały się coraz mocniejsze. Pamiętajcie, że tylko działając wspólnie, zdołacie ochronić Waszą szkołę i pokonać Tego-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza, 5 planszy gracza, 233 karty (208 projektów, 17 korporacji, 8 pomocy), 80 obszarów, znacznik pierwszego gracza, 200 kostek zasobów (126 brązowych, 44 złote, 30 srebrnych), 200 znaczników graczy (40 żółtych, 40 zielonych, 40 czarnych, 40 niebieskich, 40 czerwonych), 3 białe znaczniki, instrukcja (16 stron : ilustracje ; 29 cm).
Gra dla 1-5 graczy. Czas gry 90-120 minut.
Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka migracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska tak, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność spowodowaną wypadkami wśród kolonistów...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku: Połączcie siły, bo oszukać czas!.
Czas gry: 20 min.
W pudełku: 2x50 kart, instrukcja.
Timeline Twist to nowa edycja popularnej gry dla całej rodziny, dzięki której sprawdzicie i poszerzycie swoją wiedzę o historii! Spójrzcie, jakie wydarzenia są przedstawione na Waszych kartach i oszacujcie, kiedy miały miejsce. Zastanówcie się, czy umieścicie kartę na osi czasu, czy ją odrzucicie. Współpracujcie, by jak najwięcej kart znalazło się na właściwym miejscu. Komunikacja i taktyka będą kluczem do pomyślnego ukończenia tego wyzwania!
Na czym to polega? Na początku każdy z graczy otrzymuje 4 karty i kładzie je przed sobą stroną bez daty. Jedną z kart kładziemy z jawną datą na środku stołu to początek naszej osi czasu. W swojej turze każde z Was musi wykonać jedną z następujących akcji: umieścić do dwóch kart na osi czasu albo odrzucić jedną z nich. Aby umieścić kartę, nie musimy znać dokładnej daty wydarzenia naszym celem jest jej oszacowanie tak, by umieścić kartę możliwie blisko któregoś z końców osi czasu. Osoba, która decyduje się zagrać kartę, odkrywa ją, by sprawdzić datę. Jeśli jest ona wcześniejsza lub późniejsza niż na każdej innej karcie na osi czasu, gracz umieszcza ją po odpowiedniej stronie. Jeśli jednak data wpasowuje się między dwie już zagrane karty, gracz umieszcza swoje wydarzenie nad nimi, w tzw. pustym rzędzie lub odrzuca ją przy najbliższej możliwej okazji, jeśli dane miejsce jest już zajęte. Właśnie dlatego należy dbać, by zagrywane wydarzenia znajdowały się jak najbliżej siebie tworzenie dużych luk powoduje, że pusty rząd łatwo się zapycha, zmuszając graczy do odrzucania kart. Rozgrywka toczy się do wyczerpania talii, a pod koniec podliczane są punkty. Każda karta na głównej osi czasu warta jest 2 punkty, karty z pustego rzędu po 1 punkcie, a każda z odrzuconych kart to -1 punkt. (Opis producenta).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: ok. 30 - 45 minut.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Streszczenie: Zawartość pudełka: plansza 4 plansze gracza 60 kart pokojów 28 kart dachów 20 kart narzędzi, wyposażenia i pomocników 10 żetonów wyposażenia znacznik pierwszego gracza w kształcie miniaturowego domku notes do zapisywania wyników instrukcja
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry, Gry - Filia 2 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartośc pudełka: dwustronna dodatkowa plansza, 2 plansze Domku, 24 karty pomieszczeń, 24 karty dodatków, 12 kart przyjaciół, 12 kart planów budowy, 5 żetonów wyposażenia, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 1-6, czas gry: 30 min.
Stanowi dodatek do gry Domek.
Zestaw rozszerzeń z dodatku ”Domek: Słoneczna 156” pozwoli Wam cieszyć się rozgrywką w większej grupie - teraz będziecie mogli zagrać nawet w 5 lub 6 osób! Poza nowymi kartami pomieszczeń i dodatków, w pudełku znajdziecie dwa rozszerzenia: ”Plany budowy” (kieruj się projektem i zrealizuj wymagające zadania) oraz ”Rodzina i przyjaciele” (ożyw swój Domek zapraszając gości). Możecie włączyć je do rozgrywki przeznaczonej dla dowolnej liczby graczy - każdy z osobna albo oba jednocześnie. Rozszerzenie zawiera też wariant rozgrywki dla jednego gracza. Masz ochotę sprawdzić swoje umiejętności i poćwiczyć tworzenie własnego Domku? To może być bardzo wymagające wyzwanie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
MLEM : agencja kosmiczna / [autor] Reiner Knizia ; [ilustracje] Joanna Rzepecka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2023. - 1 gra (1 plansza rakiety, 4 żetony celów, 64 żetony punktów, 6 kości, 1 pionek rakiety, 1 kosmiczna mata, 5 planszetek graczy, 40 żetonów astronautów, 1 żeton kosmicznej porażki, 20 żetonów odkryć, 20 żetonów tajnych misji, 5 żetonów UFO, 1 pionek UFO, 14 żetonów wyprawy) : drewno, karton, materiał, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x27 cm + instrukcja (14, [2] strony : ilustracje ; 24 cm).
Czas gry: 30-60 min.
Liczba graczy: 2-5.
Instrukcja gry polska, oryginalna gra niemiecka.
"MLEM : Agencja kosmiczna" to rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w kapitanów międzygwiezdnych wypraw. Ale nie takich zwykłych, bo nasi astronauci to... koty! Nieustraszone i uparte już dawno temu podbiły Ziemię, a teraz mają zamiar opanować cały kosmos. Podczas zabawy naszym zadaniem jest poprowadzenie kociej rakiety, by dotrzeć jak najdalej i uniknąć kotastrof. Przyda się zwierzęcy instynkt, który podpowie, kiedy najlepiej opuścić pojazd, oraz gotowość do podejmowania ryzyka. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. gry, Gry - Filia 2 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza, 4 kociołki, 60 płytek akcji, 15 specjalnych płytek akcji, 10 żetonów sów, 48 wiedźm, 80 ładunków energii, 28 kryształów, 40 zwojów, 21 magicznych żetonów, 12 pionków, 4 zasłonki, 4 znaczniki pozycji, 3 arkusze pomocy, 4 znaczniki zwierząt, instrukcja.
Czas gry: 60-90 min.
Wiek graczy: 12-99.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia. Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry - Filia 2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 1 - 4 osoby. Czas gry: ok. 30 - 60 minut
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trio / Kaya Miyano ; ilustracje Laura Michaud ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gańsk : Rebel, 2023. - 1 gra (36 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
(Polskie Gry Planszowe)
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kocia klątwa : znajdź właściwe słowo... We właściwym momencie! / autorzy: Laurent Prin, Rémi i Nathalie Saunier ; grafika Laura Michaud ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (110 kart słów, 10 kart zaklęć, kafelek klątwy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x16x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
GRA PLANSZOWA. Otwórz pudełko i odkryj tajne hasło, a następnie pomóż innym je odgadnąć na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile wskazuje karta. Jeśli przeciwnicy domyślą się zbyt szybko, zgarną Ci punkty sprzed nosa, ale uważaj – starannie dobieraj słowa, bo jeśli Twoje podpowiedzi zostaną uznane za nieprecyzyjne, możesz paść ofiarą Kociej klątwy. W tej niebanalnej grze skojarzeniowej starasz się zdobyć więcej punktów niż przeciwnicy, podając właściwe hasła i dając wskazówki, które pozwolą odgadywać je innym. Kluczem do zwycięstwa jest bystry umysł i mądre dawkowanie kolejnych podpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Obrazki / Daniela i Christian Stöhr ; tłumaczenie: Kamila Puzdrowska. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (91 dwustronnych kart ze zdjęciami, 19 kart z symbolami, 56 żetonów, ramka na obrazek, 4 znaczniki orientacji obrazków, 24 kolorowe kostki, 4 patyki i 4 kamienie, 2 sznurówki, 6 klocków, woreczek, notes) : drewno, kamień, karton, plastik, płótno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 28 cm).
Gra przeznaczona dla 3-5 graczy, wiek 8+. Czas gry 30 min.
"Obrazki" to szybka gra rodzinna z niezwykle prostymi zasadami. Odtwórz obrazek z sekretnej karty za pomocą jedego z dołączonych zestawów elementów. Do wyuboru są sznurówki, kolorowe kostki, karty z symbolami, patyki i kamienie, a także klocki. Niech pozostali gracze odgadną co autor miał na myśli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej