Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(53)
Forma i typ
Gry i zabawki
(36)
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(17)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(2)
Zasób pedagogiczny
(5)
Strefa Dzieci i Młodzieży
(4)
Strefa multimediów
(2)
Filia nr 1 (ul. Pogodna)
(1)
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
(4)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(31)
Autor
Graboś Anita
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Quilliams Chris
(2)
Babińska Magdalena
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Baranowski Marek Wydawca
(1)
Blanchot Denis
(1)
Cebulak Piotr
(1)
Chabris Christopher F
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czechowska Justyna (1979- )
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Duda Dorota (ilustratorka)
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Détraz Pauline
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Flynn Randy
(1)
Fraga Roberto
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Galletto Emanuele
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Giżycki Jerzy
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Gorba Svâtoslav
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Henry Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hintze Wolfgang
(1)
Hladík Roman
(1)
Hwang Hope S
(1)
Innes Andrew
(1)
Johnsen Anne Lene (1968- )
(1)
Kamigaki Hiro
(1)
Kiesling Michael
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kosmala Roksana
(1)
Kosowicz Piotr
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Krupska Maria
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kummer Susanne
(1)
Landowski Zbigniew (1958- )
(1)
Litmanowicz Władysław (1918-1992)
(1)
Lorenc Artiom
(1)
Madaj Karol
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Marczewska Magdalena
(1)
Markowski Andrzej (1948- )
(1)
Maruyama Chihiro
(1)
Matsuuchi Emerson (1975- )
(1)
Matuszewska Helena
(1)
Mechło Paulina
(1)
Messalid Jules
(1)
Mikša Petr
(1)
Minor Marcin
(1)
Morrell David (1943- )
(1)
NILS
(1)
Nojszewska Paulina
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Olszewski Marek
(1)
Palm Michael
(1)
Parma Christian (1942- )
(1)
Pichon Liz
(1)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(1)
Podobińska-Kossowska Maria (1951- )
(1)
Pätzke Anne
(1)
Richard Lambert
(1)
Riebe Paul
(1)
Rilstone Andrews
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Rojek Tadeusz (1916-1994)
(1)
Sahno Marta (1992- )
(1)
Sanchez Manuel
(1)
Siedlecka Irena (botanika)
(1)
Sobel Beth
(1)
Szulc Andrzej
(1)
Szulc Cezary
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Traczyk Paweł
(1)
Tużylak-Kopytek Katarzyna
(1)
Valentino Sara
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wallis James
(1)
Wiese Jens
(1)
Wolff Patrick
(1)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(1)
Wysocka Jolanta (matematyczka)
(1)
Zach Lukas
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Świdnicki Bogusław
(1)
Воrdìn Klaudìa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(51)
Ukraina
(2)
Język
polski
(51)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Dzieci
(35)
6-8 lat
(23)
9-13 lat
(21)
Młodzież
(20)
Dorośli
(9)
14-17 lat
(8)
0-5 lat
(7)
8 +
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura koreańska
(1)
Temat
Zabawa
(5)
Logika
(3)
Trening pamięci
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Matematyka
(2)
Obserwacja (metoda badawcza)
(2)
Pamięć
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Szachy
(2)
Słowotwórstwo
(2)
Trening umysłu
(2)
Botanika
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytanie
(1)
Człowiek
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dziecko
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Geografia
(1)
Gra słów
(1)
Gra w karty
(1)
Gry planszowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Jaskinie
(1)
Jaskółki
(1)
Język polski
(1)
Kalambury
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Kostka Rubika
(1)
Koty
(1)
Kreatywność
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myszy
(1)
PRL
(1)
Pisanie
(1)
Planowanie
(1)
Psychopaci
(1)
Rycerze
(1)
Scrabble
(1)
Sery
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Słownictwo
(1)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(1)
Uczniowie
(1)
Uprowadzenie
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zakładnicy
(1)
Zapałki
(1)
Zdolności językowe
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Zwierzęta
(1)
Życie
(1)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(14355)
Podręcznik
(6370)
Powieść obyczajowa
(4933)
Wiersze
(4732)
Opowiadania i nowele
(4638)
Gry i zabawy umysłowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(2461)
Fantastyka
(1889)
Kryminał
(1717)
Thriller
(1398)
Opracowanie
(1123)
Pamiętniki i wspomnienia
(1115)
Poradnik
(1007)
Praca zbiorowa
(969)
Powieść historyczna
(797)
Biografie
(756)
Bajki i baśnie
(731)
Powieść przygodowa
(726)
Fantasy
(722)
Dokumenty dźwiękowe
(715)
Publikacja bogato ilustrowana
(703)
Poradniki i przewodniki
(698)
Biografia
(669)
Poezja polska
(663)
Antologia
(662)
Muzyka rozrywkowa
(610)
Encyklopedie
(583)
Opowiadanie polskie
(574)
Literatura polska
(571)
Film fabularny
(548)
Reportaż
(527)
Wydawnictwa dla dzieci
(526)
Romans
(522)
Rock
(518)
Sensacja
(507)
Monografia
(503)
Literatura
(496)
Dokumenty audiowizualne
(445)
Publicystyka
(421)
Pieśń i piosenka
(401)
Publicystyka polska
(372)
Powieść psychologiczna
(358)
Albumy
(351)
Materiały pomocnicze dla szkół
(351)
Książki dla małych dzieci
(334)
Komiks
(327)
Encyklopedia
(323)
Fraszki
(321)
Broszura
(318)
Saga rodzinna
(317)
Materiały konferencyjne
(306)
Powieść rosyjska
(294)
Dramat polski
(287)
Pamiętniki polskie
(287)
Poradniki dla nauczycieli
(280)
Publikacje dla dzieci
(276)
Powieść niemiecka
(249)
Publikacje dydaktyczne
(243)
Przewodniki turystyczne
(237)
Powieść młodzieżowa polska
(228)
Film amerykański
(227)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść francuska
(217)
Raport z badań
(214)
Książka obrazkowa
(213)
Słownik
(208)
Dramat filmowy
(202)
Materiały pomocnicze
(202)
Przypowieść
(200)
Muzyka rozrywkowa polska
(193)
Jazz
(189)
Muzyka polska
(188)
Pop (muzyka)
(185)
Opowiadania i nowele przygodowe
(183)
Film polski
(181)
Pieśń
(181)
Komedia
(171)
Esej
(170)
Powieść biograficzna
(169)
Adaptacja filmowa
(162)
Case study (studium przypadku)
(162)
Manga
(162)
Piosenka polska
(162)
Wywiad dziennikarski
(155)
Powieść erotyczna
(153)
Ćwiczenia i zadania
(145)
Encyklopedie polskie
(143)
Malarstwo polskie
(142)
Powieść angielska
(142)
Film animowany
(139)
Muzyka amerykańska
(139)
Poezja
(133)
Literatura dziecięca polska
(131)
Poradniki dla rodziców
(129)
Powieść dziecięca polska
(119)
Science fiction
(119)
Komiksy
(115)
Lektura z opracowaniem
(113)
Literatura podróżnicza polska
(113)
Literatura młodzieżowa
(112)
Muzyka rozrywkowa angielska
(111)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(33)
Edukacja i pedagogika
(9)
Językoznawstwo
(2)
Matematyka
(1)
53 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka : ilustracje ; 13x13x8 cm.
Na pudełku: 5 gier w 1.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 zasłonki na hasła, 48 kart kodów, 110 kart słów kluczy, 8 żetonów, 50 kart do notowania, 1 klepsydra, instrukcja.
Gra dla 3-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Marrakech ; [gra planszowa] / Dominique Ehrhard. - Wimereux : Gigamic, 2009. - Pudełko zawiera: plac Targu Dywanów (plansza) ; 60 dywanów z materiału ; 40 drewnianych monet ; właściciel targu Assam ; 1 drewnianą kostkę ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 8+.
Czas gry 20 min.
Na bazarze krzątanina: to wielki dzień na targu dywanów! Wkrótce ogłoszą najlepszego sprzedawcę! Każdy gracz jest sprzedawcą, który stara się przechytrzyć pozostałych. W turach, każdy gracz rzuca kostką i przesuwa po planszy Assama, organizatora targu. Jeśli Assam zatrzyma się na dywanie przeciwnika, gracz musi zapłacić jego właścicielowi, zanim położy jeden z własnych dywanów obok niego. Po ułożeniu ostatniego dywanu podlicza się wszystkie widoczne dywany oraz te należące do każdego sprzedawcy. Najlepszy gracz wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kaskadia / Randy Flynn ; ilustracje: Beth Sobel ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Kraków ; Lucky Duck Games, 2022. - 1 pudełko (100 drewnianych żetonów zwierząt, 85 płytek siedlisk, 25 żetonów natury, 20 kart punktacji zwierząt, 1 karta wariantu rodzinnego, 5 startowych płytek siedlisk, 1 kolorowy notes, 1 worek, instrukcja) : ilustracje ; 24x24x7 cm.
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 30-45 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dr Eureka / Roberto Fraga ; [ilustracje] Stéphane Escapa ; tłumaczenie: Piotr Maliszewski. - Kraków : Bard Centrum Gier, © 2015. - 1 pudełko (54 kart wyzwań, 24 kulki (8 czerwonych, 8 zielonych, 8 fioletowych), 12 fiolek, instrukcja) ; 27x27x6 cm.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Gra fabularna inspirowana JRPG-ami - japońskiemi grami wideo. Razem z ptrzyjaciółmi snujcie epickie historie o dzielnych bohaterach i groźnych złoczyńcach.Wyruszcie w podróż po fantastycznych światach przepełnionych magią, gdzie na kazdym kroku czekają na was zapierające dech w piersiach miejsca oraz wyjątkowo dziwaczne potwory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2019. - 1 pudełko, 2 kruki, 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, znacznik gracza rozpoczynającego grę : ilustracje ; + instrukcja.
Liczba graczy: 2.
Wiek graczy: 8+.
Czas gry: 20 minut.
Odwiedź krainy ze snu. Pamiętasz kruki z gry „Sen”? Co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig?[empik.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 czytelnia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magiczna kostka / Wolfgang Hintze ; [z niemieckiego przełożył Paweł Traczyk]. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1987. - 168 stron, [4] stron tablic kolorowych : rysunki ; 20 cm.
(Biblioteka Problemów ISSN 0137-05032 [i. e. 0137-5032] ; t. 289)
Tyt. oryg.: "Der ungarische Zauberwürfel" 1982.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 [Magazyn główny] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sherlock / autor Hope S. Hwang. - Warszawa : Granna ; copyright 2015. - 1 pudełko (4 zasłonki, 13 kart z wizerunkami podejrzanych, bloczek z arkuszami dochodzenia) ; 14 x 14 x 6 cm + instrukcja.
(Gry z Pazurem)
Czas gry 15 minut
Liczba graczy 2-4
Zawartość pudełka: 4 zasłonki, 13 kart z wizerunkami podejrzanych, bloczek z arkuszami dochodzenia, instrukcja
Sherlock Holmes, John Watson, James Moriarty, Irene Adler... Na znanych bohaterów pada cień podejrzenia – jeden z nich jest przestępcą. Kto z Was rozwiąże zagadkę i wskaże złoczyńcę ukrywającego się wśród prawych obywateli?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 96 kart - talia czerwona, 96 kart - talia niebieska, karta megamocy, instrukcja.
Gra dla 3-6 graczy.
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Den skikkelig gøyale hjernetrimboken : frydefulle, lærirke og lure oppgaver for nysgjerrige, små hoder. Na stronie tytułowej i okładce: Strefa bez telefonu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
П'єр і Місто лабіринтів : y пошуках викраденого Каменя / [книга-квест] Чіхіро Маруяма ; [художник] Хіро Каміґакі & IC4DESIGN ; переклад з англійської Ольги Горби, Святослава Горби.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. UKR (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podróż w czasie / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa - Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 pudełko (5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, pingwin Przemysław, kostka, 15 żetonów emocji, instrukcja) : ilustracje ; 20x20x5 cm.
Liczba graczy: 2-5 graczy.
Czas gry: 15 minut.
Podróż pełna niesamowitych opowieści i emocji! Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. Wariant gry pozwala dzieciom nazywać emocje związane z przygodami pingwina Przemysława. Gra rozwija umiejętność opowiadania, pamięć, wyobraźnię, skojarzenia i empatię. Do gry dołączony jest komentarz psychologa dziecięcego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zabawy z zapałkami / Piotr Kosowicz. - Gliwice : Septem/Helion, copyright 2020. - 120 stron : ilustracje, 23 cm.
na okładce: Na dobry początek wyjmij z pudełka trzy zapałki i ułóż je na stole tak, by powstał kwadrat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap za słówka! : pomysłowa gra językowa / autorzy gry : Wolfgang Kramer ; Michael Kiesling ; ilustracje : kinetic, projekt graficzny : Sabine Kondirolli. - Warszawa : Egmont Polska, 2022 - 1 gra (30 kart kategorii, 42 karty liter, 38 kart punktów, 8 pionków, 1 klepsydra, 1 bloczek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 12 cm).
(Łap za Słówka!)
Liczba graczy: 3-8.
Czas rozgrywki: 30 min.
Pomysłowa gra językowa! Odmiany sera. Słówka zaczynające się na samogłoskę. Coś żółtego. Czas ucieka. Ile odpowiednich słów przyjdzie ci do głowy? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Sam decydujesz, ile punktów możesz zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły jak ty, możesz wyjść bez słowa… To gra, która pobudza fantazję i kreatywność. Rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń. Elementy gry: • 48 kart zadań z 480 zadaniami, • 48 kart punktów z liczba od 1 do 6 w 8 kolorach, • 12 kart utrudnień, • 1 karta startu, 1 karta mety, • 8 pionków, • 1 klepsydra, • 1 notes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 [Magazyn główny] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W Krainie Baśni / narysowała Nikola Kucharska. - Podłęże : Wydawnictwo Mudoko, [2022]. - 1 gra (18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów) : tektura, karton, kolor ; w pudełku: 7x24x24 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 22 cm).
Ilość graczy: 1-18.
Czas gry: 15 min.
Gra na spostrzegawczość.
Gra rodzinna.
Pięć wariantów gry.
Każda plansza reprezentuje inną baśń. Gracze będą wytężać wzrok na rzece, w której rybak odnalazł Złotą Rybkę, pod opasłym cielskiem Smoka Wawelskiego, w stawie, po którym pływa Brzydkie Kaczątko czy w domkach Trzech Świnek. Ta rodzinna gra na spostrzegawczość zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej. Kilka trybów rozgrywki zapewni wszystkim członkom rodziny dużo dobrej zabawy przez wiele godzin. Gra ma również charakter edukacyjny – stymuluje i rozwija percepcję u najmłodszych graczy, usprawnia logiczne myślenie i rozbudza wyobraźnię. “W Krainę Baśni” można grać także solo jak i nawet w 18 osób jednocześnie. To zaś sprawia, że jest to idealny tytuł także dla grup przedszkolnych lub szkolnych świetlic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot Stefan / Susanne Kummer. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (6 myszy, 1 kubek kota, 1 filcowy ser, 1 kostka, 24 karty) : karton, drewno, filc, sznurek, kolor ; w pudełku 24,5x24,5x8,5 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 13 cm).
Gra dla 3-6 graczy.
Czas rozgrywki : 15 min.
Małe myszy zajadają się pysznym serem. Lecz uwaga! W pobliżu czai się Stefan! Jeżeli zauważy myszy, czym prędzej postara się je z łapać. Kto będzie szybszy? Kot czy myszy?Jeden gracz jest kotem i bierze drewniany kubeczek. Pozostali gracze układają swoje myszy na serze i trzymają je za ogonki. Gdy na kostce wypadnie symbol kota, gracz z kubeczkiem stara się złapaćjak najwięcej yszy. Gracze, którzy się zagapili i nie uciekli w porę, tracą punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej