Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(53)
Forma i typ
Gry i zabawki
(36)
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(17)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(2)
Zasób pedagogiczny
(5)
Strefa Dzieci i Młodzieży
(4)
Strefa multimediów
(2)
Filia nr 1 (ul. Pogodna)
(1)
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
(4)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(31)
Autor
Graboś Anita
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Quilliams Chris
(2)
Babińska Magdalena
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Baranowski Marek Wydawca
(1)
Blanchot Denis
(1)
Cebulak Piotr
(1)
Chabris Christopher F
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czechowska Justyna (1979- )
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Duda Dorota (ilustratorka)
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Détraz Pauline
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Flynn Randy
(1)
Fraga Roberto
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Galletto Emanuele
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Giżycki Jerzy
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Gorba Svâtoslav
(1)
Gołębiowski Patryk
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Henry Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hintze Wolfgang
(1)
Hladík Roman
(1)
Hwang Hope S
(1)
Innes Andrew
(1)
Johnsen Anne Lene (1968- )
(1)
Kamigaki Hiro
(1)
Kiesling Michael
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kosmala Roksana
(1)
Kosowicz Piotr
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Krupska Maria
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kummer Susanne
(1)
Landowski Zbigniew (1958- )
(1)
Litmanowicz Władysław (1918-1992)
(1)
Lorenc Artiom
(1)
Madaj Karol
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Marczewska Magdalena
(1)
Markowski Andrzej (1948- )
(1)
Maruyama Chihiro
(1)
Matsuuchi Emerson (1975- )
(1)
Matuszewska Helena
(1)
Mechło Paulina
(1)
Messalid Jules
(1)
Mikša Petr
(1)
Minor Marcin
(1)
Morrell David (1943- )
(1)
NILS
(1)
Nojszewska Paulina
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Olszewski Marek
(1)
Palm Michael
(1)
Parma Christian (1942- )
(1)
Pichon Liz
(1)
Pichon Liz. Tomek Łebski
(1)
Podobińska-Kossowska Maria (1951- )
(1)
Pätzke Anne
(1)
Richard Lambert
(1)
Riebe Paul
(1)
Rilstone Andrews
(1)
Robakowski Dominik
(1)
Rojek Tadeusz (1916-1994)
(1)
Sahno Marta (1992- )
(1)
Sanchez Manuel
(1)
Siedlecka Irena (botanika)
(1)
Sobel Beth
(1)
Szulc Andrzej
(1)
Szulc Cezary
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Traczyk Paweł
(1)
Tużylak-Kopytek Katarzyna
(1)
Valentino Sara
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wallis James
(1)
Wiese Jens
(1)
Wolff Patrick
(1)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(1)
Wysocka Jolanta (matematyczka)
(1)
Zach Lukas
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Świdnicki Bogusław
(1)
Воrdìn Klaudìa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(3)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(51)
Ukraina
(2)
Język
polski
(51)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Dzieci
(35)
6-8 lat
(23)
9-13 lat
(21)
Młodzież
(20)
Dorośli
(9)
14-17 lat
(8)
0-5 lat
(7)
8 +
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura koreańska
(1)
Temat
Zabawa
(5)
Logika
(3)
Trening pamięci
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Matematyka
(2)
Obserwacja (metoda badawcza)
(2)
Pamięć
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Szachy
(2)
Słowotwórstwo
(2)
Trening umysłu
(2)
Botanika
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytanie
(1)
Człowiek
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dziecko
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Geografia
(1)
Gra słów
(1)
Gra w karty
(1)
Gry planszowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Jaskinie
(1)
Jaskółki
(1)
Język polski
(1)
Kalambury
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Kostka Rubika
(1)
Koty
(1)
Kreatywność
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myszy
(1)
PRL
(1)
Pisanie
(1)
Planowanie
(1)
Psychopaci
(1)
Rycerze
(1)
Scrabble
(1)
Sery
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Słownictwo
(1)
Tomek Łebski (postać fikcyjna)
(1)
Uczniowie
(1)
Uprowadzenie
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zakładnicy
(1)
Zapałki
(1)
Zdolności językowe
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Zwierzęta
(1)
Życie
(1)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(14225)
Podręcznik
(6371)
Powieść obyczajowa
(4941)
Wiersze
(4737)
Opowiadania i nowele
(4649)
Gry i zabawy umysłowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(2461)
Fantastyka
(1904)
Kryminał
(1720)
Thriller
(1400)
Opracowanie
(1127)
Pamiętniki i wspomnienia
(1116)
Poradnik
(1010)
Praca zbiorowa
(969)
Powieść historyczna
(799)
Biografie
(756)
Bajki i baśnie
(732)
Powieść przygodowa
(731)
Fantasy
(723)
Dokumenty dźwiękowe
(715)
Publikacja bogato ilustrowana
(708)
Poradniki i przewodniki
(698)
Biografia
(672)
Antologia
(663)
Poezja polska
(663)
Muzyka rozrywkowa
(610)
Encyklopedie
(583)
Literatura polska
(572)
Opowiadanie polskie
(571)
Film fabularny
(548)
Reportaż
(529)
Wydawnictwa dla dzieci
(526)
Romans
(521)
Rock
(518)
Sensacja
(510)
Monografia
(503)
Literatura
(496)
Dokumenty audiowizualne
(445)
Publicystyka
(420)
Pieśń i piosenka
(401)
Publicystyka polska
(370)
Powieść psychologiczna
(360)
Albumy
(351)
Materiały pomocnicze dla szkół
(351)
Książki dla małych dzieci
(334)
Komiks
(327)
Encyklopedia
(324)
Broszura
(323)
Fraszki
(321)
Saga rodzinna
(317)
Materiały konferencyjne
(306)
Powieść rosyjska
(293)
Pamiętniki polskie
(287)
Dramat polski
(285)
Publikacje dla dzieci
(282)
Poradniki dla nauczycieli
(280)
Powieść niemiecka
(248)
Publikacje dydaktyczne
(242)
Przewodniki turystyczne
(236)
Powieść młodzieżowa polska
(229)
Film amerykański
(227)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść francuska
(217)
Raport z badań
(214)
Książka obrazkowa
(213)
Słownik
(207)
Dramat filmowy
(202)
Materiały pomocnicze
(202)
Przypowieść
(200)
Muzyka rozrywkowa polska
(193)
Jazz
(189)
Muzyka polska
(188)
Pop (muzyka)
(185)
Opowiadania i nowele przygodowe
(183)
Film polski
(181)
Pieśń
(181)
Komedia
(172)
Esej
(170)
Powieść biograficzna
(169)
Adaptacja filmowa
(162)
Case study (studium przypadku)
(162)
Manga
(162)
Piosenka polska
(162)
Wywiad dziennikarski
(156)
Powieść erotyczna
(153)
Ćwiczenia i zadania
(145)
Encyklopedie polskie
(143)
Malarstwo polskie
(142)
Film animowany
(139)
Muzyka amerykańska
(139)
Powieść angielska
(137)
Poezja
(133)
Literatura dziecięca polska
(132)
Poradniki dla rodziców
(129)
Science fiction
(123)
Powieść dziecięca polska
(119)
Lektura z opracowaniem
(117)
Komiksy
(115)
Literatura podróżnicza polska
(113)
Literatura młodzieżowa
(112)
Muzyka rozrywkowa angielska
(111)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(33)
Edukacja i pedagogika
(9)
Językoznawstwo
(2)
Matematyka
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz II SERIE M: TOMEK ŁEBSKI (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dawno, Dawno Temu... : Rycerskie opowieści. - Łódz : Galaktyka, [20- ]. - 1 pudełko (38 kart opowieści, 17 kart zakończeń).
Czas trwania ok. 30 min.
Dawno, dawno temu, w odległej krainie żył sobie sędziwy król. Władca martwił się losami królestwa, które było nękane przez straszliwą bestię i ogłosił, że obrońca krainy zostanie sowicie nagrodzony. Na królewski dwór przybył więc śmiałek… Dawno, dawno temu…, to wielokrotnie nagradzana gra karciana, w której gracze wspólnie opowiadają historię. Jeden z graczy wciela się w rolę Narratora o rozpocznie... Dawno, dawno temu, w odległej krainie żył sobie sędziwy król. Władca martwił się losami królestwa, które było nękane przez straszliwą bestię i ogłosił, że obrońca krainy zostanie sowicie nagrodzony. Na królewski dwór przybył więc śmiałek… Dawno, dawno temu…, to wielokrotnie nagradzana gra karciana, w której gracze wspólnie opowiadają historię. Jeden z graczy wciela się w rolę Narratora i rozpoczyna opowiadanie historii, korzystając przy tym z elementów przedstawionych na jego kartach opowieści i starając się poprowadzić wątek w kierunku swojej karty zakończenia. Jednak inni gracze korzystają ze swoich kart, aby mu przerwać i przejąć rolę narratora. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy zużyje swoje karty opowieści i zagra swoją kartę zakończenia. Jednakże celem gry nie jest wygrana, ale wspólne opowiedzenie historii, która wszystkim zapadnie w pamięć! Edycja rozszerzona zawiera dodatkowo 55 pustych kart, dzięki którym możliwe jest tworzenie własnych elementów i zakończeń historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dorfromantik Gra planszowa / Lukas Zach, Michael Palm ; ilustracje Paul Riebe ; projekt graficzny: Jens Wiese; realizacja: Klaus Ottmaier. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, copyright 2023. - 1 pudełko (104 kafelki, 33 znaczniki Zadań, 5 drewnianych serc, 1 żeton Balonu, 1 plastikowa podpórka, 1 bloczek punktowania, 1 bloczek kampanii, 5 pudełek z sekretną zawartością do odblokowania) : karton, plastik, kolor ; 29x29x7 cm + instrukcja (4 strony: ilustracje ; 28 cm).
(Gry Planszowe)
Przewidywany czas rozgrywki 30-60 minut.
Przy wypożyczaniu gry pobierana jest kaucja w wysokości 60 PLN.
Poznajcie grę, która określana jest mianem "spa dla mózgu" i oddajcie się rozgrywce w najbardziej relaksujący tytuł planszowy. Dorformantik relaksuje i poprawia samopoczucie, za każdym razem stawiając przed graczami nowe wyzwania, które nie wiążą się z ryzykiem przegranej. To kooperacyjna gra kafelkowa, w której tworzycie urokliwy świat heksagonalnych krajobrazów, jednocześnie starając się realizować zadania powierzone Wam przez mieszkańców. Im wyższe uzyskacie wyniki, tym więcej odblokujecie nowych kafelków, które upiększą Wasz świat. Odblokowana zawartość wzbogaci rozgrywkę o kolejne wyzwania, pozwalając Wam zdobywać jeszcze więcej punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pstro! : czasem watro mieć pstro w głowie! / Dominik Robakowski. - Gdynia : Trefl SA, [20- ]. - 1 pudełko (48 kolorowych żetonów, 4 żetony Multi, 55 dwustronnych kart z układami kolorowych pól, 4 dwustronne plansze graczy, 1 kostka szczęścia, 1 kostka koloru, 1 klepsydra) ; wymiary pudełka 26x26x8 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 48 żetonów kolorów, 4 żetony Multi, 55 dwuwartswowych kart z układami kolorowych pół, 4 dwustronne plansze graczy, 1 kostks szczęścia, 1 kostka koloru, 1 klepsydra, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki: 20 minut.
W tej dynamicznej grze pamięciowej Waszym zadaniem będzie zapamiętanie kolorów i wyszukanie pasujących żetonów. Uważajcie, trzeba to zrobić szybciej niż przeciwnicy i nie można się pomylić! Gra rodzinna PSTRO! idealnie sprawdzi się w trakcie spotkań z rodziną i przyjaciółmi, a może grać w nią równoczesnie od 2 do 4 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
500 zagadek botanicznych / Irena Siedlecka. - Wydanie 2. - Warszawa : "Wiedza Powszechna", 1985. - 264, [4] strony : rysunki ; 19 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58 [Magazyn główny] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Półeczka / autorzy: Phil Walker-Harding, Matthew Dunstan ; ilustracje: Shannon Elizabeth Grosenbacher, Sara Valentino ; tłumaczenie i grafika: Marek Baranowski. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko (4 półeczki, 132 płytki przedmiotów, plansza salonu, 12 kart wspólnego celu, 12 kart tajnego celu, fotel 1. gracza, 9 żetonów punktów, worek, 4 podstawki) : ilustracje ; 26x26x7 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 25 minut.
Półeczka to efektownie wyglądająca gra logiczna, która zapewnia zróżnicowaną rozgrywkę dzięki licznym kartom celów, z których używa się tylko dwóch na grę. Realistyczne elementy sprawią, że gracz poczuje się, jakby naprawdę porządkował swoją biblioteczkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szachy / Patrick Wolff ; współpraca Christopher Chabris ; przełożył Zbigniew Landowski. - Wydanie I (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2022. - XXV, [1], 323, [2] strony : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...)
Tytuł oryginału: The complete idiot's guide to chess.
Jeżeli od dawna chciałeś się nauczyć gry w szachy, a nie wiedziałeś, jak się za to zabrać, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Autor w przystępny sposób tłumaczy zasady tej pięknej gry, więc nawet osoba początkująca będzie w stanie je opanować bez większego problemu. "Szachy dla żółtodziobów" autorstwa Patricka Wolffa to poradnik skierowany do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tą grą i nie posiadają zbyt obszernej wiedzy na jej temat. Dzięki tej książce w szybki i łatwy sposób opanujesz podstawy gry w szachy, poznasz strategie wygrywania z przeciwnikiem oraz uzyskasz rzeczowe porady na temat otwarć, gry środkowej oraz końcówek. W poradniku odkryjesz wiele wskazówek dotyczących podstawowych taktyk i strategii oraz nauczysz się rozpoznawać strategię przeciwnika i dowiesz się, jak kontratakować. Znajdziesz tu również wiele przykładów i ćwiczeń, które pomogą Ci opanować podstawowe zasady tej gry i nauczą Cię, jak w nią wygrywać. Dodatkowo poradnik zawiera również ciekawe anegdoty o największych mistrzach szachowych, skrótowe informacje na temat encyklopedii szachowych i informatorów, a także szachowych programów komputerowych. Ta książka bez problemu wprowadzi każdego żółtodzioba w niezwykły świat szachów. Niezależnie od tego, czy zamierzasz grać w szachy dla przyjemności czy dla sportu, ten poradnik z pewnością pomoże Ci postawić pierwsze kroki na tym polu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 72 płytki terenu, 1 tor punktacji, 6 płytek punktowych 50/100, 48 podwładnych w 6 kolorach, kostka do gry, instrukcja.
Na opakowaniu: Pełny zestaw Carcassonne: gra podstawowa i 11 rozszerzeń.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: od 35 min.
Instukcja w języku polskim, czeskim i słowackim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MAT-P [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Велика книга різдвяних ігор : найкращі насмілЬні ігридля спільних забав у різбяну пору / ілюстрації Клаудії Бордін ; переклад з англійської Mapти Сахно.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. UKR (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : wielkie emocje. - Chwaszczyno : Alexander [20- ]. - 1 pudełko (55 kart, plansza, 2 pionki do gry, kostka do gry, klepsydra ; 18x12x4 cm instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 55 kart, plansza, pionki do gry, kostka do gry, klepsydra, instrukcja.
Gra dla 2 osób.
Na opakowaniu: Wielkie zgadywanie, wielkie emocje.
W drużynowej grze Kalambury wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalendarium : Kiedy to było. - Chwaszczyno : Alexander, [brak roku]. - 1 gra (karty – 110 szt., tabliczki suchościeralne – 6 szt., mazaki – 6 szt., pchełki do obstawiania – 150 szt., plansza do gry, czeki – 63 szt., klepsydra,) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 20 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 3-6.
Gra Kalendarium Są takie daty, które zna niemal każdy z nas. Chrzest Polski, Bitwa pod Grunwaldem, wybuch I Wojny Światowej możemy je podać nawet wyrwani ze snu w środku nocy. Ale czy wiecie, w którym roku premierę miała kultowa gra Doom? A kiedy ukazał się na rynku pierwszy komiks z serii o Tytusie, Romku i Atomku? Kalendarium to świetny quiz, który nie tylko sprawdza waszą wiedzę historyczną, ale także pozwala wykazać się znajomością niezwykle różnorodnych dziedzin. To także lekcja przewidywania, bo aby zdobyć punkty nie trzeba znać dokładnej daty, lecz potrafić określić, która z odpowiedzi jest najbliższa prawdzie! Zwycięzcą zostanie osoba, która ma świetną pamięć do dat, a także potrafi odważnie obstawiać, gdyż to każdy gracz decyduje ile pchełek postawi na daną odpowiedź 1, 2, czy 3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Papier kamień nożyce. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra (karty - 15 szt., plansza, kostka z literami P,N,K; żetony - 5 szt. (w kolorach pionków), pionki - 5 szt.) : karton, plastik, kolor ; pudełko 18,5x19,5x5,5 cm instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 17,5 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Planszowa wersja gry opartej na znanej i lubianej przez wszystkich zabawie ulicznej. Do wyrzuconego na kostce symbolu Kamienia, Papieru lub Nożyc musimy jak najszybciej wyłożyć na stół kartę z symbolem gwarantującym zwycięstwo. Wygrywa najbardziej spostrzegawczy gracz z najlepszym refleksem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce : gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 pudełko (karty pytań i odpowiedzi- 97 sztuk, karty liter -a,b,c - 4 x 3 sztuki, karta z nazwami działów- 1 sztuka, pionki do gry 4 sztuki, kostka do gry, plansza, żetony 80 sztuk, klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja) : karton, plastik, tektura kolor : 7x24x 25cm + instrukcja.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy mini - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 gra (136 tabliczek z numerami, 4 tabliczki "Joker", 1 worek) : karton, plastik, tektura, płótno, kolor ; w pudełku 18x3,5x11,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Gra dla całej rodziny.
Remik to gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuje pod różnymi nazwami: Rummikub, TileRummy, Rummy, RackRummy. "Remik liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ruch drogowy : gra edukacyjna. - Gdynia : Trefl SA, [20- ]. - 1 pudełko (zawiera: dwustronna plansza, cztery pionki , 56 kart z pytaniami, 24 żetony ze znakami drogowymi, plakat) 28x18x4 cm instrukcja.
(Mistrz Wiedzy)
Gra dla wielu graczy.
Ruch drogowy to gra edukacyjna, w której podczas dobrej zabawy dzieci uczą się podstawowych zasad poruszania się w świecie dróg i chodników. Świetna pomoc dla wszystkich przygotowujących się do egzaminu na kartę rowerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Tańcząca wieża. - Toronto : Spin Master, [20- ]. - 1 gra (zawiera: 48 drewnianych klocków) ; instrukcja.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Niebezpieczeństwo zadławienia - drobne elementy.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 1+.
Gra wzorowana na popularnej bajce Psi Patrol, polega na wyciąganiu kolejno drewnianych klocków z dolnej lub środkowej części wieży. Zabawka odpowiednia od 4. roku życia. W skład zestawu wchodzi: 48 drewnianych klocków, 1 kostka, 1 instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Tworzymy słowa : gra edukacyjna / Trefl SA. - Gdynia : Trefl SA, [20- ]. - 1 pudełko (24 puzzlowe obrazki z podpisem złożonym z liter, 1 instrukcja).
Liczba graczy: minimalnie 1 maksymalnie 4 graczy.
Tworzymy słowa to gra edukacyjna dla dzieci, która w przyjazny sposób wprowadza dziecko w świat liter i słów. Dziecko rozwija dzięki niej umiejętności werbalne - poszerza i utrwala zasób słownictwa, ćwiczy łączenie obrazu graficznego wyrazu z desygnatem (podpisu z ilustracją), trenuje umiejętność skupienia uwagi i logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Upwords : przestrzenna gra w budowanie słów. - Warszawa : Hasbro Poland, [20-?]. - 1 gra (1 plansza, 4 gumowe podstawki, 100 płytek z literkami, 4 podstawki na literki) : tektura kolorowa, plastik ; w pudełku 27x27x5 cm.
1 plansza, 4 gumowe podstawki, 100 płytek z literkami, 4 podstawki na literki) : karton, plastik, kolor ; instrukcja.
Lubisz bawić się słowami? Jeśli tak, to koniecznie zagraj w Upwords! W tej grze zawodnicy układają nowe słowa na planszy, przez dokładanie kolejnych liter zarówno obok, jak i już na istniejących wyrazach. Kiedy nadejdzie Twoja kolej, z łatwością obrócisz planszę w swoją stronę. Zbieraj swoje punkty zarówno za dołożone kostki z literami, jak i za te, które leżą poniżej! Pamiętaj że im wyższy jest stos, tym większy jest twój wynik! Możesz grać samodzielnie, jeśli chcesz poćwiczyć tworzenie słów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Warcaby ; Lis i gęsi. - Gdynia : Trefl, [20-]. - 1 pudełko (wiele elementów): karton, plastik, kolor ; 28x19x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość opakowania: dwustronna plansza, 13 pionków czarnych, instrukcja.
Liczba graczy: 2, wiek 6+.
Czas gry: 10-20 minut.
Tradycyjnie dobra zabawa z bohaterami serialu Rodzina Treflików! Zaplanuj kilka ruchów do przodu i zaskocz przeciwnika. Warcaby i Lis i Gęsi to gry, które uczą podstaw strategicznego myślenia. Różnorodne warianty sprawiają, że Warcaby oraz Lis i Gęsi niezmiennie bawią graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej