Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Książki
(3)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Zasób pedagogiczny
(4)
Strefa Dzieci i Młodzieży
(1)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(6)
Autor
Bobrowski Hubert
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Krupska Maria
(1)
MacGregor Cynthia
(1)
Madaj Karol
(1)
Sarthou Maxime
(1)
Stokłosa Bożenna
(1)
Szczepańska Anna
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(1)
Walker-Harding Phil
(1)
Wiatrzyk Kamila
(1)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(1)
Świdnicki Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dzieci
(5)
Młodzież
(5)
9-13 lat
(4)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Temat
Czytanie
(1)
Dochodzenie kryminalne
(1)
Dziecko
(1)
Geografia
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Kreatywność
(1)
Muzea
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka
(1)
PRL
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Wiedza
(1)
Zabawa
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Powieść
(14356)
Podręcznik
(6370)
Powieść obyczajowa
(4932)
Wiersze
(4732)
Opowiadania i nowele
(4638)
Gry edukacyjne
(-)
Wydawnictwa popularne
(2461)
Fantastyka
(1889)
Kryminał
(1717)
Thriller
(1398)
Opracowanie
(1123)
Pamiętniki i wspomnienia
(1115)
Poradnik
(1007)
Praca zbiorowa
(969)
Powieść historyczna
(797)
Biografie
(756)
Bajki i baśnie
(731)
Powieść przygodowa
(726)
Fantasy
(722)
Dokumenty dźwiękowe
(715)
Publikacja bogato ilustrowana
(703)
Poradniki i przewodniki
(698)
Biografia
(669)
Poezja polska
(663)
Antologia
(662)
Muzyka rozrywkowa
(610)
Encyklopedie
(583)
Opowiadanie polskie
(574)
Literatura polska
(571)
Film fabularny
(548)
Reportaż
(527)
Wydawnictwa dla dzieci
(526)
Romans
(522)
Rock
(518)
Sensacja
(507)
Monografia
(503)
Literatura
(496)
Dokumenty audiowizualne
(445)
Publicystyka
(421)
Pieśń i piosenka
(401)
Publicystyka polska
(372)
Powieść psychologiczna
(358)
Albumy
(351)
Materiały pomocnicze dla szkół
(351)
Książki dla małych dzieci
(334)
Komiks
(327)
Encyklopedia
(323)
Fraszki
(321)
Broszura
(318)
Saga rodzinna
(317)
Materiały konferencyjne
(306)
Powieść rosyjska
(294)
Dramat polski
(287)
Pamiętniki polskie
(287)
Poradniki dla nauczycieli
(280)
Publikacje dla dzieci
(276)
Powieść niemiecka
(249)
Publikacje dydaktyczne
(243)
Przewodniki turystyczne
(237)
Powieść młodzieżowa polska
(228)
Film amerykański
(227)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść francuska
(217)
Raport z badań
(214)
Książka obrazkowa
(213)
Słownik
(208)
Dramat filmowy
(202)
Materiały pomocnicze
(202)
Przypowieść
(200)
Muzyka rozrywkowa polska
(193)
Jazz
(189)
Muzyka polska
(188)
Pop (muzyka)
(185)
Opowiadania i nowele przygodowe
(183)
Film polski
(181)
Pieśń
(181)
Komedia
(171)
Esej
(170)
Powieść biograficzna
(168)
Adaptacja filmowa
(162)
Case study (studium przypadku)
(162)
Manga
(162)
Piosenka polska
(162)
Wywiad dziennikarski
(155)
Powieść erotyczna
(153)
Ćwiczenia i zadania
(145)
Encyklopedie polskie
(143)
Malarstwo polskie
(142)
Powieść angielska
(142)
Film animowany
(139)
Muzyka amerykańska
(139)
Poezja
(133)
Literatura dziecięca polska
(131)
Poradniki dla rodziców
(129)
Powieść dziecięca polska
(119)
Science fiction
(119)
Komiksy
(115)
Lektura z opracowaniem
(113)
Literatura podróżnicza polska
(113)
Literatura młodzieżowa
(112)
Muzyka rozrywkowa angielska
(111)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
10 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Sprzątanie Kapitan Nauka. [gra] / 6,3x25,6x25 cm. - Warszawa: Edgard, 2021. - 4 dwustronne plansze, 50 żetonów, 4 miotły, skrzynia, instrukcja, instrukcja; karton, plastik, tektura kolor ;2x7 cm.
Spostrzegawczość, pamięć, myślenie logiczne, koordynacja oko-ręka. Liczba graczy: 1-4. Gra edukacyjna Sprzątanie to wesoła gra dla przedszkolaków, których zadaniem jest ujarzmienie bałaganu. Aby zaprowadzić porządek, gracze szukają przedmiotów rozrzuconych w różnych pomieszczeniach i wrzucają je do kufra. Przeszkadzać im w tym będą małe podstępne kłębki kurzu, z którymi można poradzić sobie tylko z pomocą mioteł. Gra doskonali myślenie logiczne, pamięć, spostrzegawczość i refleks. Proste zasady oraz trzy warianty rozgrywki umożliwiają rywalizację z innymi graczami, kooperację oraz grę w pojedynkę. Trening pamięci i spostrzegawczości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podróż w czasie / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa - Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 pudełko (5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, pingwin Przemysław, kostka, 15 żetonów emocji, instrukcja) : ilustracje ; 20x20x5 cm.
Liczba graczy: 2-5 graczy.
Czas gry: 15 minut.
Podróż pełna niesamowitych opowieści i emocji! Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. Wariant gry pozwala dzieciom nazywać emocje związane z przygodami pingwina Przemysława. Gra rozwija umiejętność opowiadania, pamięć, wyobraźnię, skojarzenia i empatię. Do gry dołączony jest komentarz psychologa dziecięcego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 [Magazyn główny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka : gra planszowa / Karol Madaj ; opracowanie merytoryczne Andrzej Zawistowski ; Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2015. - 1 gra (zawiera: 1 plansza do gry, 1 plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorch, 50 kart kolejki, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, 15 kart dostawy towarów w 5 kolorach, 5 kart pomocy gracza, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 25x37x6 cm + instrukcja (39, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy: 2-5 ; wiek graczy: 12+ ; czas gry: 60 min.
Gra ukazuje realia, w jakich przyszło przez lata żyć Polakom i przypomina, do czego, między innymi, doprowadził narzucony im komunizm. Gracze otrzymują listę zakupów. Ich realizacja w komunistycznej Polsce wcale nie była łatwa. Sklepy są puste, dostawy rzadkie i niewystarczające. Gospodarka centralnie planowana wymaga od klientów myślenia strategicznego. Gracze muszą umiejętnie rozstawić członków swojej rodziny w kolejkach, uważać na spekulantów. Mocne łokcie i znajomość realiów komunistycznej gospodarki pozwolą im skompletować listę towarów pierwszej potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 [Magazyn główny] (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Śledztwo w Muzeum / koncepcja gry Phil Walker-Harding ; projekt graficzny Maxime Sarthou ; tłumaczenie Kamila Wiatrzyk. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (24 kafelki podejrzanych, 1 kafele wyjścia ewakuacyjnego, 32 karty poszlak, 48 żetonów śledztwa, 4 żetony detektywów, 4 notesy śledcze, 4 ołówki) ; w pudełku 6x20x27 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4.
Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce : gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 pudełko (karty pytań i odpowiedzi- 97 sztuk, karty liter -a,b,c - 4 x 3 sztuki, karta z nazwami działów- 1 sztuka, pionki do gry 4 sztuki, kostka do gry, plansza, żetony 80 sztuk, klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja) : karton, plastik, tektura kolor : 7x24x 25cm + instrukcja.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem! : gra zabawa nauka. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (plansza, 4 pionki, 55 kart, 35 tabliczek z literami, 35 tabliczek z liczbami, 40 żetonów, klepsydra, katapulta, kulka, kubek) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x25x6cm + instrukcja.
Na opakowaniu: gra, zabawa, nauka.
Jak zostać omnibusem? Sprawdź swoją wszechstronną wiedzę. Emocjonująca rywalizacja na informacje, umiejętność mnożenia, znajomość ortografii, sprawność fizyczną i zręczność manualną. Gracze przesuwając pionek po torze planszy wykonują zadania, które wyznacza każde z jej pól. Edukacyjny charakter gry łączy się z ćwiczeniami fizycznymi i zręcznościowymi, co gwarantuje dużo dobrej i wartościowej zabawy dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej