Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(85)
Forma i typ
Gry i zabawki
(76)
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(9)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(1)
Strefa multimediów
(5)
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
(2)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(71)
Autor
Quilliams Chris
(6)
Quidault Pascal
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
André Marc
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blanchot Denis
(2)
Delval Julien
(2)
Graboś Anita
(2)
Guérin Philippe
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Moon Alan R
(2)
Palm Michael
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pätzke Anne
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Zach Lukas
(2)
Żabicka Monika
(2)
Albert Ruth (1952- )
(1)
Amanatidis Victor
(1)
Andre Marc
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Cardouat Marie
(1)
Catrein Matthias (1973- )
(1)
Cebulak Piotr
(1)
Chabris Christopher F
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Davis Jacqui
(1)
Deacove Jim
(1)
Dudek-Polewka Anna
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dąbrowski Paweł (tłumacz)
(1)
Eade James (1957- )
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jackob
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Galińska Barbara
(1)
Galińska Barbara (ilustrator)
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Giżycki Jerzy
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Hathway Nina
(1)
Henri Kermarrec
(1)
Herman Michał
(1)
Hladík Roman
(1)
Hwang Hope S
(1)
Innes Andrew
(1)
Jacobs Byron
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Jeanroy-Bertrand Julien
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Joly Marie-Eve
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Jędruszek Tomasz
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kinsman Andrew
(1)
Kinzia Reiner
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kruczek Monika
(1)
Krześniak Renata
(1)
Kummer Susanne
(1)
Landowski Zbigniew (1958- )
(1)
Lawrence Al (1947- )
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lehmann Tom
(1)
Litmanowicz Mirosława (1928-2017)
(1)
Litmanowicz Władysław (1918-1992)
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Looveer Meelis
(1)
Madaj Karol
(1)
Mafayon Paul
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Niemcy
(1)
Język
polski
(85)
Odbiorca
Dzieci
(37)
6-8 lat
(25)
Młodzież
(23)
9-13 lat
(21)
Dorośli
(11)
14-17 lat
(10)
0-5 lat
(6)
18+
(1)
6+ lat
(1)
h75 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Polska
(1)
Temat
Szachy
(5)
Zabawa
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Koty
(2)
Logika
(2)
Nauka
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Trening pamięci
(2)
Czarodzieje
(1)
Czas
(1)
Dochodzenie kryminalne
(1)
Dźwięk
(1)
Epidemie
(1)
Geografia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Kalambury
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Magia
(1)
Minecraft
(1)
Muzea
(1)
Myszy
(1)
Obserwacja (metoda badawcza)
(1)
PRL
(1)
Pamięć
(1)
Pisanie
(1)
Planowanie
(1)
Psy
(1)
Sery
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Taktyka
(1)
Trening umysłu
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyobraźnia
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Carcassonne (Francja)
(1)
Gatunek
Powieść
(14356)
Podręcznik
(6370)
Powieść obyczajowa
(4932)
Wiersze
(4732)
Opowiadania i nowele
(4638)
Gry planszowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(2461)
Fantastyka
(1889)
Kryminał
(1717)
Thriller
(1398)
Opracowanie
(1123)
Pamiętniki i wspomnienia
(1115)
Poradnik
(1007)
Praca zbiorowa
(969)
Powieść historyczna
(797)
Biografie
(756)
Bajki i baśnie
(731)
Powieść przygodowa
(726)
Fantasy
(722)
Dokumenty dźwiękowe
(715)
Publikacja bogato ilustrowana
(703)
Poradniki i przewodniki
(698)
Biografia
(669)
Poezja polska
(663)
Antologia
(662)
Muzyka rozrywkowa
(610)
Encyklopedie
(583)
Opowiadanie polskie
(574)
Literatura polska
(571)
Film fabularny
(548)
Reportaż
(527)
Wydawnictwa dla dzieci
(526)
Romans
(522)
Rock
(518)
Sensacja
(507)
Monografia
(503)
Literatura
(496)
Dokumenty audiowizualne
(445)
Publicystyka
(421)
Pieśń i piosenka
(401)
Publicystyka polska
(372)
Powieść psychologiczna
(358)
Albumy
(351)
Materiały pomocnicze dla szkół
(351)
Książki dla małych dzieci
(334)
Komiks
(327)
Encyklopedia
(323)
Fraszki
(321)
Broszura
(318)
Saga rodzinna
(317)
Materiały konferencyjne
(306)
Powieść rosyjska
(294)
Dramat polski
(287)
Pamiętniki polskie
(287)
Poradniki dla nauczycieli
(280)
Publikacje dla dzieci
(276)
Powieść niemiecka
(249)
Publikacje dydaktyczne
(243)
Przewodniki turystyczne
(237)
Powieść młodzieżowa polska
(228)
Film amerykański
(227)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść francuska
(217)
Raport z badań
(214)
Książka obrazkowa
(213)
Słownik
(208)
Dramat filmowy
(202)
Materiały pomocnicze
(202)
Przypowieść
(200)
Muzyka rozrywkowa polska
(193)
Jazz
(189)
Muzyka polska
(188)
Pop (muzyka)
(185)
Opowiadania i nowele przygodowe
(183)
Film polski
(181)
Pieśń
(181)
Komedia
(171)
Esej
(170)
Powieść biograficzna
(168)
Adaptacja filmowa
(162)
Case study (studium przypadku)
(162)
Manga
(162)
Piosenka polska
(162)
Wywiad dziennikarski
(155)
Powieść erotyczna
(153)
Ćwiczenia i zadania
(145)
Encyklopedie polskie
(143)
Malarstwo polskie
(142)
Powieść angielska
(142)
Film animowany
(139)
Muzyka amerykańska
(139)
Poezja
(133)
Literatura dziecięca polska
(131)
Poradniki dla rodziców
(129)
Powieść dziecięca polska
(119)
Science fiction
(119)
Komiksy
(115)
Lektura z opracowaniem
(113)
Literatura podróżnicza polska
(113)
Literatura młodzieżowa
(112)
Muzyka rozrywkowa angielska
(111)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(33)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
85 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
czas rozgrywki 20 min.
72 sześciokątne kafelki w czterech kolorach, 8 tekturowych znaczników, instrukcja.
"Hexx" to gra oparta na grze domino. Uczestnicy gry otrzymują po 15 kafelków i starają się dołożyć je do kafelków leżących już na stole - oczywiście najszybciej, jak to możliwe. Im więcej boków kafelka dopasuje jeden z graczy, tym więcej kafelków odda innym graczom. Niech mają za swoje! Każdą z rund wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kafelków. Pozostali gracze tracą punkty za kafelki, których nie ułożyli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
13 duchów / autor Victor Amanatidis ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2018. - 1 gra (26 kart, 17 żetonów duchów) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Przenieś się do starego, nawiedzonego domu, w którym hula 13 duchów. Twoim zadaniem jest wskazanie miejsca, w którym ukryły się straszydła należące do rywali. Gra oparta jest na dedukcji, wyróżnia się prostymi zasadami, jednak rozgrywka nie jest już taka łatwa i wywołuje wielkie emocje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy XXL / Vlaada Chvatil ; il. Tomas Kucerovsky ; tł. Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 pudełko (16 kafelków agentów (po 8 niebieskich i czerwonych); kafelek podwójnego agenta (dwukolorowy); 7 kafelków niewinnych obserwatorów (szare); kafelek zabójcy; 40 kart kluczy (z kolorowymi kwadratami); 200 kart z 400 kryptonimami; klepsydra; podstawka; instrukcja) ; 32x23 cm.
Liczba graczy: 2-8+.
Czas gry: 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor : [gra] / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; [tłumaczenie Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (40 znaczników: po 7 zielonych, niebieskich, czerwonych, białych i czarnych oraz 5 żółtych, 90 kart rozwoju: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3, 10 płytek arystokratów) : karton, plastik, tektura, kolor ; 28x22x7 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek 10+. Czas gry 30 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor : miasta / Marc André ; ilustracje: Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (płytka pierwszego gracza, 7 płytek miast, plansza, 20 herbów, 30 kart Orientu, 12 twierdz) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x22x 28 cm + instrukcja (3 karty luzem : ilustracje kolorowe ; 27 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Na opakowaniu: Cztery dodatki w jednym pudełku!
Data wydawnia według: www.polter.pl.
Cztery rozszerzenia do podstawowej edycji Splendoru. Każde z nich jest niezależnym dodatkiem, które wprowadzają całą gamę modyfikacji! Przekonaj się na własnej skórze, który wariant okaże się być Twoim ulubionym!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie / Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus : Granna, 2012. - Pudełko : karton, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja.
Czas rozgrywki: 45 min.
Gra na podstawie serialu Alberta Barillé.
Streszczenie: Pudełko zawiera : plansza do gry, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty "Pytania łatwe", 53 karty "Pytania trudne", 45 kart "Szansa", 45 kart "Pech", 65 żetonów "Leukocyt", 65 żetonów "Lekarstwa", 130 żetonów "Globinka", 30 żetonów "Hemo", 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja.
Edukacyjna gra planszowa "Było sobie życie" to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: prawidłowo odpowiadaj na pytania, broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości jakie daje pole "Szansa", nie poddawaj się gdy trafisz na pole "Pech". Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory do szafy / Antoine Bauza. - Warszawa : "Egmont Polska", [2012]. - Pudełko : karty, żetony ; wym. pudełka 19x19x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Pudełko zawiera : 20 kart potworów, 10 żetonów zabawek, 2 żetony łowców doskonałych, 3 części potwora Zębogona, szafa, instrukcja.
Gra dla 1-6 graczy.
Czas rozgrywki: 10 min.
Wieczorem świat wygląda inaczej. Tajemnicze cienie pojawiają się na ścianach... Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem... Nie możesz zasnąć? Boisz się potworów! Zagraj i przegoń je do szafy! "Potwory do szafy" to gra kooperacyjna. Termin ten oznacza, że gracze - zamiast ze sobą rywalizować - muszą połączyć swoje siły, aby pokonać potwory. Gracze, wspólnie, albo wygrają, albo przegrają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko / autor: Antoine Bauza ; ilustracje: Nicolas Fructus, Picksel & Yuio ; grafika: Julien Jeanroy-Bertrand ; fotografie: Jean-Baptiste Bouleau ; tłumaczenie: Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rabel, [2015]. - 1 gra (4 plansze graczy, 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 8 żetonów akcji, 1 kość pogody, 1 figurka pandy, 1 figurka ogrodnika) : tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 19x27 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: około 45 minut.
Data wydania według informacji od wydawnictwa.
Japoński cesarz powierzył graczom trudne zadanie opieki nad zwierzakiem - misem pandą, polegające na przygotowaniu dla niego bambusowego ogrodu. Gracze przy pomocy cesarskiego ogrodnika, będą dbać o ogród, uprawiać trzy rodzaje bambusa by zaspokoić apetyt pandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble Harry Potter / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 55 kart, 1 instrukcja, 1 puszka : ilustracje ; 13x13x8 cm.
Na pudełku: 5 gier w 1.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble XXL [gra] / Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko 20 plastikowych giga kart o średnicy 45 cm, instrukcja; karton,materiału PVC, tektura kolor ;50x15x10 cm.
Liczba graczy: 2 - 8 osób. W domu, w szkole czy w plenerze - gigantyczna wersja Dobble rozrusza Wasze umysły i ciała niezależnie od warunków! Podstawowa zasada rozgrywki pozostaje niezmienna - naszym celem jest odnalezienie i wskazanie identycznych symboli, zanim zrobią to przeciwnicy. Dowolne dwie karty z zestawu zawsze łączy dokładnie jeden wspólny obrazek. Jednak w tej wersji zajdziemy zupełnie nowe warianty rozgrywek indywidualnych i drużynowych oparte o ruch.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sprzątanie Kapitan Nauka. [gra] / 6,3x25,6x25 cm. - Warszawa: Edgard, 2021. - 4 dwustronne plansze, 50 żetonów, 4 miotły, skrzynia, instrukcja, instrukcja; karton, plastik, tektura kolor ;2x7 cm.
Spostrzegawczość, pamięć, myślenie logiczne, koordynacja oko-ręka. Liczba graczy: 1-4. Gra edukacyjna Sprzątanie to wesoła gra dla przedszkolaków, których zadaniem jest ujarzmienie bałaganu. Aby zaprowadzić porządek, gracze szukają przedmiotów rozrzuconych w różnych pomieszczeniach i wrzucają je do kufra. Przeszkadzać im w tym będą małe podstępne kłębki kurzu, z którymi można poradzić sobie tylko z pomocą mioteł. Gra doskonali myślenie logiczne, pamięć, spostrzegawczość i refleks. Proste zasady oraz trzy warianty rozgrywki umożliwiają rywalizację z innymi graczami, kooperację oraz grę w pojedynkę. Trening pamięci i spostrzegawczości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Seria Psi Patrol)
Liczba graczy 2-4.
Czas gry 10-20 minut.
„Boom Boom. Psiaki i kociaki”, to dynamiczna gra rodzinna, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i dobry refleks. W „Boom Boom” gracze starają się zebrać zestawy tych samych psiaków i kociaków. Wszyscy jednocześnie wymieniają karty z ręki z kartami na planszy. Po zebraniu zestawu gracz uderza w dzwonek, sygnalizując wykonanie zadania. Wydaje się proste, lecz gracze mogą polować na takie same karty. Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednią liczbę zestawów psiaków i kociaków, zostaje zwycięzcą! źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 zasłonki na hasła, 48 kart kodów, 110 kart słów kluczy, 8 żetonów, 50 kart do notowania, 1 klepsydra, instrukcja.
Gra dla 3-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotek psotek / autor: Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : "Egmont Polska", copyright 2016. - 1 pudełko : wymiary pudełka 26x26x3 cm + instrukcja.
Gra dla 1-8 osób. Czas gry : 20 min.
Zawartość pudełka: plansza, drzewo (2 części), 2 dyski do zamocowania na drzewie, 4 kafelki z przysmakami, 4 figurki zwierząt, 2 kostki, instrukcja
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć, korzystając ze skrótów na planszy oraz kocich smakołyków. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The chess player's bible" 2004.
Zostań mistrzem szachów – starożytnej gry królów. Poznaj najważniejsze techniki i klasyczne posunięcia mistrzów szachowych, kombinacje, poświęcenia i struktury pionów. Poradnik "Szachy. Jak grać i wygrać" to ponad 300 przykładów ilustrujących strategie ofensywne i obronne wykorzystywane w debiucie, grze środkowej i końcówce. Znajdziesz tu liczne trójwymiarowe diagramy z komentarzami, dzięki którym z łatwością prześledzisz przebieg partii. W książce ponadto: Mistrzowskie wyzwania na końcu każdego rozdziału, które pomogą sprawdzić nabytą wiedzę i udoskonalić umiejętności, kluczowe wskazówki zatytułowane Jak wygrać partię szachową, dzięki którym natychmiast ulepszysz swoją grę, analizy przełomowych partii największych szachowych mistrzów pozwalające uczyć się od najlepszych. [Publicat 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Marrakech ; [gra planszowa] / Dominique Ehrhard. - Wimereux : Gigamic, 2009. - Pudełko zawiera: plac Targu Dywanów (plansza) ; 60 dywanów z materiału ; 40 drewnianych monet ; właściciel targu Assam ; 1 drewnianą kostkę ; instrukcję.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Ilość graczy: 2-4.
Wiek graczy: 8+.
Czas gry 20 min.
Na bazarze krzątanina: to wielki dzień na targu dywanów! Wkrótce ogłoszą najlepszego sprzedawcę! Każdy gracz jest sprzedawcą, który stara się przechytrzyć pozostałych. W turach, każdy gracz rzuca kostką i przesuwa po planszy Assama, organizatora targu. Jeśli Assam zatrzyma się na dywanie przeciwnika, gracz musi zapłacić jego właścicielowi, zanim położy jeden z własnych dywanów obok niego. Po ułożeniu ostatniego dywanu podlicza się wszystkie widoczne dywany oraz te należące do każdego sprzedawcy. Najlepszy gracz wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza, 5 planszy gracza, 233 karty (208 projektów, 17 korporacji, 8 pomocy), 80 obszarów, znacznik pierwszego gracza, 200 kostek zasobów (126 brązowych, 44 złote, 30 srebrnych), 200 znaczników graczy (40 żółtych, 40 zielonych, 40 czarnych, 40 niebieskich, 40 czerwonych), 3 białe znaczniki, instrukcja (16 stron : ilustracje ; 29 cm).
Gra dla 1-5 graczy. Czas gry 90-120 minut.
Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka migracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska tak, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność spowodowaną wypadkami wśród kolonistów...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bystre oczko: rodzinna gra karciana / [ilustracje Barbara Galińska, opracowanie Julia Pogorzelska] - Częstochowa : Adamigo, 2012 - 1 gra (wiele elementów) : karton, kolor ; w pudełku ; pudełko 15x24 cm.
Streszczenie: 4 plansze, 48 kart, instrukcja.
Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową; naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kim jestem? : rozrywka dla całej rodziny / ilustracje Barbara Galińska, Wojciech Szwalski, Dorota Szoblik, Renata Krześniak, Patrycja Gazda. - Częstochowa : Promatek Media, [2017]. - 1 gra : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 20x22x6 cm + instrukcja.
pudełko zawiera : 110 kart, 4 opaski, 1 klepsydra, instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
Zadaniem graczy jest odgadnąć kim się jest zadając pytania, na które odpowiedzieć można tylko tak lub nie. Gra uczy logicznego myślenia, precyzyjnego formułowania myśli, analizowania zdobytych informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 czytelnia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej