Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(85)
Forma i typ
Gry i zabawki
(76)
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(9)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(1)
Strefa multimediów
(5)
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
(2)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(71)
Autor
Quilliams Chris
(6)
Quidault Pascal
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
André Marc
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blanchot Denis
(2)
Delval Julien
(2)
Graboś Anita
(2)
Guérin Philippe
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Moon Alan R
(2)
Palm Michael
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pätzke Anne
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Zach Lukas
(2)
Żabicka Monika
(2)
Albert Ruth (1952- )
(1)
Amanatidis Victor
(1)
Andre Marc
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Cardouat Marie
(1)
Catrein Matthias (1973- )
(1)
Cebulak Piotr
(1)
Chabris Christopher F
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Davis Jacqui
(1)
Deacove Jim
(1)
Dudek-Polewka Anna
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dąbrowski Paweł (tłumacz)
(1)
Eade James (1957- )
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jackob
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Galińska Barbara
(1)
Galińska Barbara (ilustrator)
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Giżycki Jerzy
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Hathway Nina
(1)
Henri Kermarrec
(1)
Herman Michał
(1)
Hladík Roman
(1)
Hwang Hope S
(1)
Innes Andrew
(1)
Jacobs Byron
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Jeanroy-Bertrand Julien
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Joly Marie-Eve
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Jędruszek Tomasz
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kinsman Andrew
(1)
Kinzia Reiner
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Kruczek Monika
(1)
Krześniak Renata
(1)
Kummer Susanne
(1)
Landowski Zbigniew (1958- )
(1)
Lawrence Al (1947- )
(1)
Leacock Matt
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lehmann Tom
(1)
Litmanowicz Mirosława (1928-2017)
(1)
Litmanowicz Władysław (1918-1992)
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Looveer Meelis
(1)
Madaj Karol
(1)
Mafayon Paul
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Niemcy
(1)
Język
polski
(85)
Odbiorca
Dzieci
(37)
6-8 lat
(25)
Młodzież
(23)
9-13 lat
(21)
Dorośli
(11)
14-17 lat
(10)
0-5 lat
(6)
18+
(1)
6+ lat
(1)
h75 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Polska
(1)
Temat
Szachy
(5)
Zabawa
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Koty
(2)
Logika
(2)
Nauka
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Trening pamięci
(2)
Czarodzieje
(1)
Czas
(1)
Dochodzenie kryminalne
(1)
Dźwięk
(1)
Epidemie
(1)
Geografia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Kalambury
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Magia
(1)
Minecraft
(1)
Muzea
(1)
Myszy
(1)
Obserwacja (metoda badawcza)
(1)
PRL
(1)
Pamięć
(1)
Pisanie
(1)
Planowanie
(1)
Psy
(1)
Sery
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Taktyka
(1)
Trening umysłu
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyobraźnia
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Carcassonne (Francja)
(1)
Gatunek
Powieść
(14223)
Podręcznik
(6370)
Powieść obyczajowa
(4940)
Wiersze
(4735)
Opowiadania i nowele
(4647)
Gry planszowe
(-)
Wydawnictwa popularne
(2461)
Fantastyka
(1902)
Kryminał
(1717)
Thriller
(1398)
Opracowanie
(1127)
Pamiętniki i wspomnienia
(1116)
Poradnik
(1007)
Praca zbiorowa
(969)
Powieść historyczna
(797)
Biografie
(756)
Bajki i baśnie
(731)
Powieść przygodowa
(730)
Fantasy
(723)
Dokumenty dźwiękowe
(715)
Publikacja bogato ilustrowana
(708)
Poradniki i przewodniki
(698)
Biografia
(672)
Antologia
(663)
Poezja polska
(663)
Muzyka rozrywkowa
(610)
Encyklopedie
(583)
Opowiadanie polskie
(572)
Literatura polska
(571)
Film fabularny
(548)
Reportaż
(529)
Wydawnictwa dla dzieci
(526)
Romans
(520)
Rock
(518)
Sensacja
(507)
Monografia
(503)
Literatura
(496)
Dokumenty audiowizualne
(445)
Publicystyka
(420)
Pieśń i piosenka
(401)
Publicystyka polska
(370)
Powieść psychologiczna
(360)
Albumy
(351)
Materiały pomocnicze dla szkół
(351)
Książki dla małych dzieci
(334)
Komiks
(327)
Encyklopedia
(324)
Broszura
(323)
Fraszki
(321)
Saga rodzinna
(317)
Materiały konferencyjne
(306)
Powieść rosyjska
(293)
Pamiętniki polskie
(287)
Dramat polski
(285)
Poradniki dla nauczycieli
(280)
Publikacje dla dzieci
(280)
Powieść niemiecka
(248)
Publikacje dydaktyczne
(242)
Przewodniki turystyczne
(236)
Powieść młodzieżowa polska
(229)
Film amerykański
(227)
Przepisy kulinarne
(220)
Powieść francuska
(217)
Raport z badań
(214)
Książka obrazkowa
(213)
Słownik
(207)
Dramat filmowy
(202)
Materiały pomocnicze
(202)
Przypowieść
(200)
Muzyka rozrywkowa polska
(193)
Jazz
(189)
Muzyka polska
(188)
Pop (muzyka)
(185)
Opowiadania i nowele przygodowe
(183)
Film polski
(181)
Pieśń
(181)
Komedia
(172)
Esej
(170)
Powieść biograficzna
(169)
Adaptacja filmowa
(162)
Case study (studium przypadku)
(162)
Manga
(162)
Piosenka polska
(162)
Wywiad dziennikarski
(155)
Powieść erotyczna
(153)
Ćwiczenia i zadania
(145)
Encyklopedie polskie
(143)
Malarstwo polskie
(142)
Film animowany
(139)
Muzyka amerykańska
(139)
Powieść angielska
(137)
Poezja
(133)
Literatura dziecięca polska
(132)
Poradniki dla rodziców
(129)
Science fiction
(122)
Powieść dziecięca polska
(119)
Komiksy
(115)
Lektura z opracowaniem
(114)
Literatura podróżnicza polska
(113)
Literatura młodzieżowa
(112)
Muzyka rozrywkowa angielska
(111)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(33)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Szachy / Patrick Wolff ; współpraca Christopher Chabris ; przełożył Zbigniew Landowski. - Wydanie I (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2022. - XXV, [1], 323, [2] strony : fotografie, ilustracje ; 23 cm.
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...)
Tytuł oryginału: The complete idiot's guide to chess.
Jeżeli od dawna chciałeś się nauczyć gry w szachy, a nie wiedziałeś, jak się za to zabrać, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Autor w przystępny sposób tłumaczy zasady tej pięknej gry, więc nawet osoba początkująca będzie w stanie je opanować bez większego problemu. "Szachy dla żółtodziobów" autorstwa Patricka Wolffa to poradnik skierowany do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tą grą i nie posiadają zbyt obszernej wiedzy na jej temat. Dzięki tej książce w szybki i łatwy sposób opanujesz podstawy gry w szachy, poznasz strategie wygrywania z przeciwnikiem oraz uzyskasz rzeczowe porady na temat otwarć, gry środkowej oraz końcówek. W poradniku odkryjesz wiele wskazówek dotyczących podstawowych taktyk i strategii oraz nauczysz się rozpoznawać strategię przeciwnika i dowiesz się, jak kontratakować. Znajdziesz tu również wiele przykładów i ćwiczeń, które pomogą Ci opanować podstawowe zasady tej gry i nauczą Cię, jak w nią wygrywać. Dodatkowo poradnik zawiera również ciekawe anegdoty o największych mistrzach szachowych, skrótowe informacje na temat encyklopedii szachowych i informatorów, a także szachowych programów komputerowych. Ta książka bez problemu wprowadzi każdego żółtodzioba w niezwykły świat szachów. Niezależnie od tego, czy zamierzasz grać w szachy dla przyjemności czy dla sportu, ten poradnik z pewnością pomoże Ci postawić pierwsze kroki na tym polu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 72 płytki terenu, 1 tor punktacji, 6 płytek punktowych 50/100, 48 podwładnych w 6 kolorach, kostka do gry, instrukcja.
Na opakowaniu: Pełny zestaw Carcassonne: gra podstawowa i 11 rozszerzeń.
Gra dla 2-6 osób.
Czas gry: od 35 min.
Instukcja w języku polskim, czeskim i słowackim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne. 8. rozszerzenie, Mosty, zamki i bazary / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams ; tłumaczenie Paweł Dąbrowski, Monika Kruczek. - Praga : MindOK ; Kraków : Bard, copyright 2017. - 1 gra (12 plytek terenu, 12 żetonów zamków, 12 drewnianych mostów) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 19x14x7 cm + instrukcja (1 karta złozona : 6 stron : ilustracje; 18 cm).
Na pudełku: Rozszerzenie - wymaga podstawowej wersji Carcassonne.
Wiek: 7+, liczba graczy 2-6, czas: 40 min.
Podróżni kupcy przybywają do kraju i organizują bazary, na których targowanie się jest sztuką. W tym samym czasie inżynierowie, zdolni budować wspaniałe, nowe mosty, przyczyniają się do rozwoju sieci traktów, a wszędzie stawiane są małe zamki, zabezpieczające okolicę przed rabusiami i wrogami. Gra wprowadza trzy nowe mechaniki: Mosty pozwalają graczom budować trakty nad płytkami terenu, nawet jeżeli nie ma na nich traktu Dzięki zamkom budowanym w małych miastach można zdobyć dodatkowe punkty Bazary wprowadzają możliwość targowania się o płytki terenu Gra w Carcassonne z dodatkiem Mosty, zamki i bazary nabiera zupełnie nowego wymiaru!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Młodzi czarodzieje / Lukas Zach & Michael Palm ; [ilustracje Anna Pätzke]. - Warszawa : Egmont Polska, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 1 szkoła magii, 6 pionków graczy, 1 duszek, 3 kostki, 1 znacznik zegara, 18 kafelków drzew, 3 magiczne mikstury, 3 zaklęcia kości) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x25x25 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 2-6.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza, 55 kart Rozwój, 106 kart Pytanie, 55 kart Ryzyko, 4 karty Przeliczniki, 24 z˙etony certy kat EKO, 84 z˙etony, Surowce Odnawialne (4 rodzaje: aluminium, szkło, plastik, papier), 12 z˙etonów Cel Rundy (dodatek), 24 drewniane pionki, 4 detektory odpowiedzi,30 żetony Hemo, 4 detektory odpowiedzi, banknoty EKO-waluta, 1 instrukcja gry.
Liczba graczy: 2-4 osoby.
Czas gry: 45-60 minut.
Wiek graczy: 7+.
Gra nie tylko dla małych ekologów. Bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. Budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska i świetna zabawa dla całej rodziny. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Brak informacji o dostępności: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk ; Węże i drabiny. - Gospodarz : Albino, [2019]. - dwustronna plansza, 1 kostka, 16 kolorowych pionków, instrukcja : karton, kolor, plastik ; w pudełku 30x3,5x17 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy : 2-4
Zestaw zawiera dwie gry "Chińczyk" i "Węże i drabiny"
Rozrywka i nauka w jednym. Uczy spostrzegawczości i rywalizacji, ale też świetna zabawa, która Lączy pokolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki - Gdańsk : Rebel , 2018 - 1 pudełko, 56 kart, instrukcja
Liczba graczy 2-5
Czas rozgrywki 15 minut
wiek 12+
Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Rok w Hogwarcie. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 plansza główna, 3 dodatkowe plansze, 210 kart (sprawowania, walki, pojedynków, wydarzeń, ksiąg, eliksirów, zaklęć, quidditcha), 30 kart misji, 30 żetonów przedmiotów, 6 żetonów śmierciożerców, 60 żetonów punktów w Pucharze Domu, 20 żetonów proszku Fiuu, 10 żetonów świstokliku, 70 żetonów punktów życia (PŻ), 15 planszetek graczy i 15 pionków, 5 kości, woreczek c26x25x6cm + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Cytaty występujące na kartach zostały zaczęrpnięte z cyklu ,,Harry Potter" w tłumaczeniu Andrzeja Polkowskiego.
Liczba graczy: 1-8.
Mamy zaszczyt poinformować Cię o przyjęciu w poczet uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie - najlepszej na świecie szkoły dla czarownic i czarodziejów Poznasz tu tajniki magii i będziesz doskonalić umiejętności warzenia eliksirów oraz rzucania zaklęć. Jako reprezentant jednego z domów: Gryffindoru, Ravenclawu, Hufflepuffu albo Slytherinu będziesz zdobywać punkty i weźmiesz udział w rywalizacji o Puchar Domów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : wielkie emocje. - Chwaszczyno : Alexander [20- ]. - 1 pudełko (55 kart, plansza, 2 pionki do gry, kostka do gry, klepsydra ; 18x12x4 cm instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 55 kart, plansza, pionki do gry, kostka do gry, klepsydra, instrukcja.
Gra dla 2 osób.
Na opakowaniu: Wielkie zgadywanie, wielkie emocje.
W drużynowej grze Kalambury wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : Polska jest piękna. - Gdańsk : Winning Moves Polska, [2023]. - 1 gra (plansza, 8 pionków, 28 kart Tytuł własności, 16 kart Wakacje, 16 kart Ferie zimowe, 1 plik banknotów, 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki) : plastik, kolor ; w pudełku 5x40x27 cm + instrukcja (1 złożona karta : ilustracje ; 16 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Liczba graczy: 2-6.
Imperium hotelarskie, domy w przepięknych zakątkach Polski, a może skromna budka z goframi? Z MONOPOLY Polska jest piękna wszystko jest możliwe! Na planszy zamiast klasycznych ulic znajdziesz Morskie Oko, Zamek w Malborku, Gród w Biskupinie i wiele innych malowniczych atrakcji. Podróżując pionkiem po planszy, nie zapominaj o autostradach i zadbaj o swoje auto. Wymiana opony może Cię sporo kosztować! Nie omijaj natomiast pól z oznaczeniem ferii oraz wakacji. Doskonale znane karty szansy i kasy społecznej to sposób na szybką fortunę lub… powrót do domu autostopem! Mówi się, że każdy powód jest dobry, żeby rzucić wszystko i jechać na wycieczkę. Zbierz rodzinę i zacznij przygodę we własny domu! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly Junior Monopoly Junior Electronic Banking [Gra]. - Warszawa : Hasbro Poland, © 2018. - Zawartość opakowania: plansza elektroniczny terminal 4 karty płatnicze 4 pionki 20 kart Szansa 48 żetonów Sprzedaży kostka instrukcja.
Wymaga montażu przez osobę dorosłą.
Liczba graczy: 2-4.
Gra niesie ze sobą możliwość doświadczenia świata ekonomii i bankowości. Młodzi gracze poruszają się na planszy, kupują nieruchomości, pozyskują karty Szansy i powiększając swój majątek. Elektroniczny terminal pomaga zliczać i śledzić stan konta bankowego każdego gracza. Gdy jeden z grających zbankrutuje terminal automatycznie zakończy grę i wyświetli komunikat o zwycięzcy, który zgromadził najbardziej pokaźny kapitał. Gra do poprawnego działania wymaga zastosowania 2 baterii AAA (brak w zestawie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć dźwiękowa : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [Brak roku wydania]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 25x25x6 cm + instrukcja + notes.
(Sowa Mądra Głowa)
Zawartość pudełka: klocki dźwiękowe (16 sztuk), kolorowa kostka, plansza, instrukcja.
Liczba graczy: 2-3 osób.
Gra w Pamięć dźwiękową polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków-grzechotek wydających ten sam dźwięk. Pamięć dźwiękowa to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo - wzrokowo - ruchową. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Papier kamień nożyce. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra (karty - 15 szt., plansza, kostka z literami P,N,K; żetony - 5 szt. (w kolorach pionków), pionki - 5 szt.) : karton, plastik, kolor ; pudełko 18,5x19,5x5,5 cm instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 17,5 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Planszowa wersja gry opartej na znanej i lubianej przez wszystkich zabawie ulicznej. Do wyrzuconego na kostce symbolu Kamienia, Papieru lub Nożyc musimy jak najszybciej wyłożyć na stół kartę z symbolem gwarantującym zwycięstwo. Wygrywa najbardziej spostrzegawczy gracz z najlepszym refleksem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pentomino. - Warszawa : Granna sp. z o.o., 2010. - 1 pudełko ; 11 cm x 18 cm x 5 cm.
Forma i typ
Gatunek
Zawartość pudełka : 1 plansza szachownica, 12 kamieni po 5 kwadratów, instrukcja.
Gracze na zmianę układają kamienie na szachownicy. Wygrywa ten gracz, który tak położy swój kamień, że zablokuje ruch przeciwnika, lub położy na szachownicy ostatni z dwunastu kamieni
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce : gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 pudełko (karty pytań i odpowiedzi- 97 sztuk, karty liter -a,b,c - 4 x 3 sztuki, karta z nazwami działów- 1 sztuka, pionki do gry 4 sztuki, kostka do gry, plansza, żetony 80 sztuk, klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja) : karton, plastik, tektura kolor : 7x24x 25cm + instrukcja.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy mini - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 gra (136 tabliczek z numerami, 4 tabliczki "Joker", 1 worek) : karton, plastik, tektura, płótno, kolor ; w pudełku 18x3,5x11,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Gra dla całej rodziny.
Remik to gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuje pod różnymi nazwami: Rummikub, TileRummy, Rummy, RackRummy. "Remik liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ruch drogowy : gra edukacyjna. - Gdynia : Trefl SA, [20- ]. - 1 pudełko (zawiera: dwustronna plansza, cztery pionki , 56 kart z pytaniami, 24 żetony ze znakami drogowymi, plakat) 28x18x4 cm instrukcja.
(Mistrz Wiedzy)
Gra dla wielu graczy.
Ruch drogowy to gra edukacyjna, w której podczas dobrej zabawy dzieci uczą się podstawowych zasad poruszania się w świecie dróg i chodników. Świetna pomoc dla wszystkich przygotowujących się do egzaminu na kartę rowerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szachy klasyczne. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 32 pionki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + przepisy gry (4 s. : il. ; 24 cm).
Forma i typ
Gatunek
GRA PLANSZOWA. Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy. Każdy z nich dysponuje zestawami bierek w odmiennych kolorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Warcaby ; Lis i gęsi. - Gdynia : Trefl, [20-]. - 1 pudełko (wiele elementów): karton, plastik, kolor ; 28x19x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość opakowania: dwustronna plansza, 13 pionków czarnych, instrukcja.
Liczba graczy: 2, wiek 6+.
Czas gry: 10-20 minut.
Tradycyjnie dobra zabawa z bohaterami serialu Rodzina Treflików! Zaplanuj kilka ruchów do przodu i zaskocz przeciwnika. Warcaby i Lis i Gęsi to gry, które uczą podstaw strategicznego myślenia. Różnorodne warianty sprawiają, że Warcaby oraz Lis i Gęsi niezmiennie bawią graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem! : gra zabawa nauka. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (plansza, 4 pionki, 55 kart, 35 tabliczek z literami, 35 tabliczek z liczbami, 40 żetonów, klepsydra, katapulta, kulka, kubek) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x25x6cm + instrukcja.
Na opakowaniu: gra, zabawa, nauka.
Jak zostać omnibusem? Sprawdź swoją wszechstronną wiedzę. Emocjonująca rywalizacja na informacje, umiejętność mnożenia, znajomość ortografii, sprawność fizyczną i zręczność manualną. Gracze przesuwając pionek po torze planszy wykonują zadania, które wyznacza każde z jej pól. Edukacyjny charakter gry łączy się z ćwiczeniami fizycznymi i zręcznościowymi, co gwarantuje dużo dobrej i wartościowej zabawy dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej