Czernecka Julita
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Czernecka Julita
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(279)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(180)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(176)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(171)
Jachowicz Stanisław
(161)
Drewnowski Jacek (1974- )
(160)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Popławska Anna (filolog)
(145)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Steel Danielle (1947- )
(139)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(138)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Prus Bolesław (1847-1912)
(136)
Christie Agatha (1890-1976)
(135)
Roberts Nora (1950- )
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Włodarczyk Barbara
(132)
Rolando Bianka
(131)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(129)
Zarawska Patrycja
(129)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(128)
Lange Antoni
(126)
Mazan Maciejka
(124)
Ławnicki Lucjan
(119)
Szulc Andrzej
(117)
Lenartowicz Teofil
(112)
Głowińska Anita
(111)
Rzehak Wojciech (1967- )
(111)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(109)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(108)
Mróz Remigiusz (1987- )
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Tuwim Julian (1894-1953)
(105)
Polkowski Andrzej
(104)
Fabianowska Małgorzata
(103)
Ludwikowska Jolanta
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(100)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(100)
Goscinny René (1926-1977)
(98)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(97)
Gawryluk Barbara (1957- )
(96)
Kraśko Jan (1954- )
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
King Stephen (1947- )
(95)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(95)
Chotomska Wanda (1929- )
(93)
Coben Harlan (1962- )
(93)
Zimnicka Iwona (1963- )
(93)
Możdżyńska Aldona
(92)
Shakespeare William (1564-1616)
(92)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Stanecka Zofia (1972- )
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Fabisińska Liliana (1971- )
(84)
Webb Holly
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Mortka Marcin (1976- )
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Widmark Martin (1961- )
(81)
Nowak Ewa (1966- )
(80)
Sekuła Elżbieta
(80)
Gralak Anna
(79)
Marlier Marcel (1930-2011)
(79)
Ross Tony (1938- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(78)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(78)
Olejnik Donata
(78)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Decyzje
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
E-book
W koszyku
The book presents the influence of cultural factors on people’s attitudes towards their own health and appearance. lnnovative concept of hierarchical organization of gender and culturally detined age and their influence on each other applied in the study allowed for application of a new sociological category, i.e. gendered age. Such an approach gave an opportunity to conduct an in-depth analysis of beliefs, opinions and behaviours of men and women of different ages regarding their own appearance and health. The empirical part of the book presents definitions of femininity and masculinity used by people in different age groups young, middle-aged and elderly. There was also characterized the level of respondents’ awareness of the influence of gender, age and gendered age on their appearance and health. Moreover, the nowadays of growing importance concept of human capital was used, in which health and appearance are defined as its resources. The book enhances general knowledge about the gender determinants of social phenomena and falls into such fields as gender studies, gender sociology, sociology of the body and health. lt is addressed not only to scientists - sociologists, anthropologists, cultural scientists, psychologists or physicians, but also to people interested in the issues discussed.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W książce ukazano wpływ czynników kulturowych na postawy ludzi wobec własnego zdrowia i wyglądu. Koncepcja hierarchicznego uporządkowania relacji między płcią kulturową a kulturowo definiowanym wiekiem oraz ich oddziaływania na siebie pozwoliła na wprowadzenie i zastosowanie w badaniach nowej kategorii socjologicznej, tj. upłciowionego wieku (gendered age). Dało to możliwość pogłębionej analizy przekonań, ocen i zachowań kobiet oraz mężczyzn w różnym wieku w odniesieniu do własnego wyglądu i zdrowia. W części empirycznej zaprezentowano definicje kobiecości i męskości funkcjonujące u ludzi będących w różnych fazach życia. Scharakteryzowano także stan świadomości badanych na temat wpływu kulturowych koncepcji płci, wieku i upłciowionego wieku na ich postrzeganie swego wyglądu i zdrowia. Wykorzystano ponadto koncepcję zakładającą definiowanie wyglądu i zdrowia jako indywidualnych zasobów kapitału ludzkiego zyskujących współcześnie na znaczeniu. Publikacja poszerza ogólną wiedzę o genderowych uwarunkowaniach zjawisk społecznych. Mieści się w obszarze takich dziedzin, jak gender studies, socjologia płci, socjologia ciała i zdrowia. Jest adresowana nie tylko do naukowców - socjologów, antropologów, kulturoznawców, psychologów czy lekarzy, lecz także do osób zainteresowanych podjętą problematyką.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej