Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Zasób pedagogiczny
(2)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Motyl Piotr (marketing)
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Panek Sławomir
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sapała Marta
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Szmajda Mirosław
(1)
Szulczewski Piotr
(1)
Szwarc Natalia
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wajdzik Joanna
(1)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(1899)
Rodzina
(1435)
Tajemnica
(1168)
Przyjaźń
(1121)
Płyty gramofonowe
(981)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Literatura polska
(954)
Śledztwo i dochodzenie
(944)
Relacje międzyludzkie
(870)
Język polski
(799)
Dziecko
(794)
Zabójstwo
(793)
Miłość
(767)
Zwierzęta
(607)
II wojna światowa (1939-1945)
(596)
Rodzeństwo
(520)
Filozofia
(503)
Dzieci
(499)
Magia
(493)
Matematyka
(492)
Wychowanie w rodzinie
(490)
Wychowanie
(486)
Nastolatki
(480)
Uczucia
(475)
Historia
(474)
Dziewczęta
(467)
Trudne sytuacje życiowe
(461)
Policjanci
(454)
Małżeństwo
(453)
Życie codzienne
(446)
Pamiętniki polskie
(430)
Młodzież
(424)
Sekrety rodzinne
(422)
Żydzi
(411)
Wojna 1939-1945 r.
(402)
Uczniowie
(397)
Poezja polska
(396)
Wojsko
(391)
Psychologia
(388)
Osoby zaginione
(377)
Kultura
(366)
Wybory życiowe
(362)
Nauczanie
(351)
Nauczyciele
(345)
Pedagogika
(345)
Władcy
(340)
Literatura
(326)
Muzyka rozrywkowa polska
(312)
Fizyka
(305)
Nauczanie początkowe
(287)
Sztuka
(285)
Pisarze polscy
(284)
Dziennikarze
(279)
Szkolnictwo
(279)
Uprowadzenie
(273)
Przestępczość zorganizowana
(261)
Polityka
(256)
Chłopcy
(251)
Muzyka rozrywkowa
(251)
Powieść polska
(251)
Psy
(251)
Matki i córki
(250)
Podróże
(243)
Koty
(233)
Osobowość
(231)
Poszukiwania zaginionych
(229)
Rock
(229)
Wychowanie przedszkolne
(229)
Relacja romantyczna
(227)
Polacy za granicą
(225)
Wojna
(222)
Ludzie a zwierzęta
(221)
Politycy
(221)
Publicystyka polska
(217)
Boże Narodzenie
(213)
Socjologia
(212)
Uczenie się
(212)
Polityka międzynarodowa
(211)
Krainy i światy fikcyjne
(210)
Seryjni zabójcy
(204)
Postawy
(202)
Przedsiębiorstwo
(195)
Zakochanie
(195)
Rośliny
(192)
Mężczyzna
(190)
Chemia
(185)
Psychoterapia
(185)
Polska
(182)
Zarządzanie
(182)
Aktorzy
(180)
Język angielski
(179)
Spisek
(178)
Dziadkowie i wnuki
(176)
Teatr polski
(176)
Arystokracja
(175)
Terroryzm
(175)
PRL
(174)
Dramat polski
(168)
Opowiadanie polskie
(168)
Prywatni detektywi
(168)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(167)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Felieton
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia ? zarówno jako naukowiec, jak i praktyk ? doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się – na jakiś czas – radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Przez ten rok zaglądam do nie swoich portfeli, spiżarni, szaf i głów. Dowiaduję się, ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie – uwiera? Czy „mniej” w jednej dziedzinie oznacza „więcej” w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 [Magazyn główny] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej