Komunikacja elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Zasób pedagogiczny
(1)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dhawan Erica
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Janicka Ewa
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Macios Tomasz
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(1901)
Rodzina
(1437)
Tajemnica
(1169)
Przyjaźń
(1123)
Płyty gramofonowe
(981)
Komunikacja elektroniczna
(-)
Literatura polska
(954)
Śledztwo i dochodzenie
(944)
Relacje międzyludzkie
(872)
Język polski
(799)
Dziecko
(794)
Zabójstwo
(794)
Miłość
(767)
Zwierzęta
(607)
II wojna światowa (1939-1945)
(596)
Rodzeństwo
(520)
Filozofia
(503)
Dzieci
(500)
Magia
(493)
Matematyka
(492)
Wychowanie w rodzinie
(490)
Wychowanie
(486)
Nastolatki
(480)
Uczucia
(476)
Historia
(474)
Dziewczęta
(468)
Trudne sytuacje życiowe
(461)
Policjanci
(454)
Małżeństwo
(453)
Życie codzienne
(447)
Pamiętniki polskie
(430)
Młodzież
(424)
Sekrety rodzinne
(423)
Żydzi
(411)
Wojna 1939-1945 r.
(402)
Uczniowie
(397)
Poezja polska
(396)
Wojsko
(391)
Psychologia
(388)
Osoby zaginione
(378)
Kultura
(366)
Wybory życiowe
(362)
Nauczanie
(351)
Nauczyciele
(345)
Pedagogika
(345)
Władcy
(340)
Literatura
(326)
Muzyka rozrywkowa polska
(312)
Fizyka
(305)
Nauczanie początkowe
(287)
Pisarze polscy
(285)
Sztuka
(285)
Dziennikarze
(279)
Szkolnictwo
(279)
Uprowadzenie
(273)
Przestępczość zorganizowana
(261)
Polityka
(256)
Chłopcy
(251)
Muzyka rozrywkowa
(251)
Powieść polska
(251)
Psy
(251)
Matki i córki
(250)
Podróże
(244)
Koty
(233)
Osobowość
(231)
Poszukiwania zaginionych
(230)
Rock
(229)
Wychowanie przedszkolne
(229)
Relacja romantyczna
(227)
Polacy za granicą
(225)
Politycy
(222)
Wojna
(222)
Ludzie a zwierzęta
(221)
Publicystyka polska
(217)
Boże Narodzenie
(213)
Socjologia
(212)
Uczenie się
(212)
Polityka międzynarodowa
(211)
Krainy i światy fikcyjne
(210)
Seryjni zabójcy
(204)
Postawy
(202)
Przedsiębiorstwo
(195)
Zakochanie
(195)
Rośliny
(192)
Mężczyzna
(190)
Chemia
(185)
Psychoterapia
(185)
Polska
(182)
Zarządzanie
(182)
Aktorzy
(180)
Język angielski
(179)
Spisek
(178)
Dziadkowie i wnuki
(176)
Teatr polski
(176)
Arystokracja
(175)
PRL
(175)
Terroryzm
(175)
Dramat polski
(168)
Opowiadanie polskie
(168)
Prywatni detektywi
(168)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(167)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza książka na temat komunikacji i budowania zespołu, w której autorka mierzy się z problemami, obnażonymi przez pandemię i pracę zdalną. Bestseller „The Wall Street Journal” Erica Dhawan – autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku – przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi radami przewodnik niezbędny w świecie pracy zdalnej i hybrydowej. Dzięki niemu zrozumiesz, czym jest nowa empatia, dowiesz się, jak uniknąć nieporozumień i frustracji, a przede wszystkim poznasz cztery zasady cyfrowej mowy ciała. · Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki? · Jak powinien wyglądać skuteczny e-mail? · Czemu krótkie wiadomości potrafią być tak bardzo stresujące? · Kiedy napisać e-mail, a kiedy sięgnąć po telefon? · Jak wykorzystać moc emotikonów? Kiedy spotykamy się z kimś twarzą w twarz, nawet 80% informacji przekazujemy za pomocą mowy ciała. W świecie cyfrowej komunikacji jesteśmy jej pozbawieni. Ta książka podpowie ci, czym skutecznie zastąpić kontakt wzrokowy, kiwnięcie głową lub zwykły uśmiech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zasób pedagogiczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet zrewolucjonizował życie społeczne i polityczne, wywracając do góry nogami dotychczasowe zasady prowadzenia kampanii i docierania do poszczególnych grup głosujących. Wybory ostatnich kilku lat na całym świecie pokazały, że media społecznościowe to nie tylko egalitarny przekaz, możliwość komunikacji z politykami i szansa na odejście od kierowanego jednostronnie przekazu radiowego czy telewizyjnego. Głośna sprawa Cambridge Analytica i prowadzona od czasu Brexitu wojna z fake newsami ujawniły również ciemną stronę życia politycznego na Facebooku. W najnowszej książce Paweł Matuszewski przygląda się ostatnim wyborom parlamentarnym w Polsce oraz sposobowi prowadzenia kampanii na Facebooku. Na podstawie klasycznych oraz współczesnych teorii badań społecznych socjolog stara się uchwycić nowe zjawiska zachodzące w Internecie między wyborcami, politykami i partiami. By tego dokonać, wykorzystuje konstrukt cyberplemion – wyizolowanych wspólnot, istniejących wyłącznie w świecie cyfrowym, między którymi zachodzą najróżniejsze relacje: od rzadko spotykanych i ściśle uwarunkowanych migracji do znacznie powszechniejszych otwartych konfliktów i sporów. Cyberplemiona to jedna z pierwszych książek w Polsce, która Facebooka traktuje jako obszar badawczy a za przedmiot badań obiera sobie aktywność potencjalnych wyborców i zwolenników konkretnych partii politycznych. Opierając się na dokładnych analizach wykonanych przy pomocy autorskich narzędzi, Matuszewski opisuje m.in. zjawisko polaryzacji przekonań, której źródłem są określone sposoby zdobywania informacji oraz reakcje społeczne innych użytkowników. Autor przygląda się również pozornej różnorodności danych, stanowisk oraz informacji, którą miały gwarantować media społecznościowe. Na podstawie setek tysięcy zebranych komentarzy i wypowiedzi charakteryzuje przekonania popleczników partii politycznych w kluczowych dla nich kwestiach ekonomicznych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej