Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(125)
Forma i typ
Książki
(78)
Poradniki i przewodniki
(45)
Gry i zabawki
(44)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Druki ulotne
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Proza
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Muzyka
(1)
Poezja
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
tylko na miejscu
(46)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(4)
Zasób pedagogiczny
(3)
Strefa Dzieci i Młodzieży
(17)
Strefa multimediów
(4)
Filia nr 1 (ul. Pogodna)
(6)
Filia nr 2 (ul. Tańskiego)
(6)
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
(5)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(40)
Autor
Hikiert Anna
(7)
Marsh Ryan
(4)
Milton Stephanie
(4)
Kępka Katarzyna
(3)
Davies Marsh
(2)
Delval Julien
(2)
Graboś Anita
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Jelley Craig
(2)
Jugla Cécile
(2)
Konopacka Aniela Maria
(2)
Moon Alan R
(2)
Sawko Kasia (1978- )
(2)
Simon Laurent (1979- )
(2)
Łysiak Waldemar (1944- )
(2)
Adamska Magdalena (zdobnictwo)
(1)
Akademia Wychowania Fizycznego. (Wrocław)
(1)
Albert Ruth (1952- )
(1)
Auenhammer Gerlinde
(1)
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(1)
Bale James
(1)
Banasiewicz Karolina
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Baranowski Marek Wydawca
(1)
Barroux
(1)
Biret Idil (1941- )
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bloom Adrian
(1)
Bloom Richard
(1)
Bochińska Beata (1960- )
(1)
Borodaj Dorota (1984- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bratkowska Krystyna
(1)
Brożek Katarzyna (fotograf)
(1)
Budzich Małgorzata (blogerka)
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cavallo Francesca (1983- )
(1)
Chabris Christopher F
(1)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 17 nr 1. B-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 17 nr 2. e-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 17 nr 3. As-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 17 nr 4. a-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 24 nr 1. g-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 24 nr 2. C-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 24 nr 3. As-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 24 nr 4. b-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 30 nr 1. c-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 30 nr 2. h-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 30 nr 3. Des-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 30 nr 4. cis-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 33 nr 1. gis-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 33 nr 2. C-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 33 nr 3. D-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 41 nr 4. cis-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 6 nr 1. fis-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 6 nr 2. cis-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 6 nr 3. e-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 6 nr 4. es-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 6 nr 5. C-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 7 nr 1. B-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 7 nr 2. a-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 7 nr 3. f-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op. 7 nr 4. As-dur
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Mazurki. Fortepian. Op.33 nr 4. h-moll
(1)
Chopin Fryderyk (1810-1849). Scherzo. Fortepian. Op. 20 h-moll
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Dardenne Amandine
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Dawidowski Marion
(1)
Derelkowska Elżbieta
(1)
Diepolder Annette
(1)
Dolewska Iwona
(1)
Drzewiecki Jarosław (1960- )
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Détraz Pauline
(1)
Dżbik-Kluge Justyna
(1)
Eade James (1957- )
(1)
Eckman Edie (1960- )
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Eyraud Marie-Claude
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Favilli Elena (1980- )
(1)
Ferrari AntonGionata (1960- )
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Firlej Dariusz
(1)
Flynn Randy
(1)
Fraga Roberto
(1)
Frankowski Damian
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Galicki Ryszard
(1)
Galletto Emanuele
(1)
Garbarczyk Małgorzata
(1)
Gardocka Milena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(4)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(6)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(123)
Ukraina
(2)
Język
polski
(122)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Dzieci
(56)
9-13 lat
(36)
6-8 lat
(34)
Młodzież
(29)
14-17 lat
(15)
0-5 lat
(13)
Dorośli
(11)
18+
(1)
8 +
(1)
Rysownicy
(1)
h75 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura angielska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura koreańska
(1)
Muzyka polska
(1)
Temat
Zabawa
(10)
Minecraft
(8)
Roboty ręczne
(8)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Uprawa roślin
(5)
Gry i zabawy
(4)
Ogródki działkowe i przydomowe
(4)
Zdobnictwo
(4)
Gry komputerowe
(3)
Kolekcjonerstwo
(3)
Meble
(3)
Ogrodnictwo
(3)
Rośliny ozdobne
(3)
Stolarstwo
(3)
Szachy
(3)
Słowotwórstwo
(3)
Bibliofilstwo
(2)
Dziewiarstwo ręczne
(2)
Eksperymenty
(2)
Fotografia cyfrowa
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(2)
Koty
(2)
Książki
(2)
Logika
(2)
Makramy
(2)
Meblarstwo
(2)
Nauka
(2)
Obserwacja (metoda badawcza)
(2)
Oprawy książkowe
(2)
Origami
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Renowacja mebli
(2)
Rysowanie
(2)
Rzemiosło artystyczne
(2)
Szydełkowanie
(2)
Tapicerstwo
(2)
Techniki fotograficzne
(2)
Techniki rysunkowe
(2)
Trening pamięci
(2)
Wakacje
(2)
Węzły i sploty
(2)
Zbiory prywatne
(2)
Łysiak, Waldemar (1944- )
(2)
Akwarium
(1)
Akwarystyka
(1)
Anime
(1)
Aparaty fotograficzne
(1)
Architektura krajobrazu
(1)
Biegacze (sportowcy)
(1)
Biegi
(1)
Boho-chic
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(1)
Cukier
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas
(1)
Dorosłość
(1)
Doświadczenia edukacyjne
(1)
Dźwięk
(1)
Elita społeczna
(1)
Estetyka
(1)
Folklor
(1)
Geografia
(1)
Gra słów
(1)
Gra w karty
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Hafciarstwo
(1)
Haft
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Hodowla
(1)
Hodowla roślin
(1)
Iglaste
(1)
Intarsja
(1)
Kalambury
(1)
Kamień
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Kody
(1)
Kompozytorzy polscy
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Konserwacja zabytków
(1)
Konsole do gier
(1)
Konstrukcje
(1)
Koronkarstwo
(1)
Kosiorowski, Zbigniew (1944- )
(1)
Kosmetyka
(1)
Kosmetyki
(1)
Kosmetyki naturalne i organiczne
(1)
Koła zainteresowań
(1)
Koło"Kolejarz" (Polski Związek Wędkarski ; Stargard)
(1)
Kradzież
(1)
Krzewy ozdobne
(1)
Kąpiele zimowe
(1)
Letniska
(1)
Magia
(1)
Malarstwo (rzemiosło)
(1)
Mieszkania
(1)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(8)
2001-
(6)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(2)
Jurata (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Jastarnia)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Stargard (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(43)
Gry i zabawy umysłowe
(33)
Gry planszowe
(33)
Publikacja bogato ilustrowana
(22)
Publikacje dla dzieci
(8)
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Gry w karty
(4)
Plansze do gry
(4)
Gry i zabawy literackie
(3)
Książki dla małych dzieci
(3)
Opracowanie
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Gry i zabawki
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Album
(1)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Atlas roślin
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biografia
(1)
Dzienniki
(1)
Gry fabularne
(1)
Karty do gry
(1)
Kronika
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Mazurek (utwór muzyczny)
(1)
Muzyka instrumentalna
(1)
Muzyka na fortepian
(1)
Muzyka poważna
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Publicystyka
(1)
Quizy
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scherzo
(1)
Układanki
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(2759)
Historia
(1914)
Edukacja i pedagogika
(1819)
Socjologia i społeczeństwo
(989)
Psychologia
(863)
Hobby i czas wolny
(125)
Kultura i sztuka
(505)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(466)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(402)
Literaturoznawstwo
(312)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(295)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(226)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(187)
Biologia
(180)
Podróże i turystyka
(179)
Etnologia i antropologia kulturowa
(150)
Zarządzanie i marketing
(148)
Językoznawstwo
(128)
Religia i duchowość
(128)
Kultura fizyczna i sport
(110)
Inżynieria i technika
(104)
Filozofia i etyka
(92)
Rozwój osobisty
(91)
Geografia i nauki o Ziemi
(84)
Architektura i budownictwo
(81)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(73)
Fizyka i astronomia
(68)
Informatyka i technologie informacyjne
(68)
Media i komunikacja społeczna
(68)
Nauka i badania
(59)
Kulinaria
(58)
Transport i logistyka
(55)
Matematyka
(43)
Styl życia, moda i uroda
(40)
Ochrona środowiska
(39)
Praca, kariera, pieniądze
(37)
Rolnictwo i leśnictwo
(34)
Dom i ogród
(33)
Archeologia
(31)
Chemia
(20)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(18)
125 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. REG/74 [Magazyn czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk ; Węże i drabiny. - Gospodarz : Albino, [2019]. - dwustronna plansza, 1 kostka, 16 kolorowych pionków, instrukcja : karton, kolor, plastik ; w pudełku 30x3,5x17 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy : 2-4
Zestaw zawiera dwie gry "Chińczyk" i "Węże i drabiny"
Rozrywka i nauka w jednym. Uczy spostrzegawczości i rywalizacji, ale też świetna zabawa, która Lączy pokolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Rok w Hogwarcie. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 plansza główna, 3 dodatkowe plansze, 210 kart (sprawowania, walki, pojedynków, wydarzeń, ksiąg, eliksirów, zaklęć, quidditcha), 30 kart misji, 30 żetonów przedmiotów, 6 żetonów śmierciożerców, 60 żetonów punktów w Pucharze Domu, 20 żetonów proszku Fiuu, 10 żetonów świstokliku, 70 żetonów punktów życia (PŻ), 15 planszetek graczy i 15 pionków, 5 kości, woreczek c26x25x6cm + instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Cytaty występujące na kartach zostały zaczęrpnięte z cyklu ,,Harry Potter" w tłumaczeniu Andrzeja Polkowskiego.
Liczba graczy: 1-8.
Mamy zaszczyt poinformować Cię o przyjęciu w poczet uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie - najlepszej na świecie szkoły dla czarownic i czarodziejów Poznasz tu tajniki magii i będziesz doskonalić umiejętności warzenia eliksirów oraz rzucania zaklęć. Jako reprezentant jednego z domów: Gryffindoru, Ravenclawu, Hufflepuffu albo Slytherinu będziesz zdobywać punkty i weźmiesz udział w rywalizacji o Puchar Domów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : wielkie emocje. - Chwaszczyno : Alexander [20- ]. - 1 pudełko (55 kart, plansza, 2 pionki do gry, kostka do gry, klepsydra ; 18x12x4 cm instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 55 kart, plansza, pionki do gry, kostka do gry, klepsydra, instrukcja.
Gra dla 2 osób.
Na opakowaniu: Wielkie zgadywanie, wielkie emocje.
W drużynowej grze Kalambury wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalendarium : Kiedy to było. - Chwaszczyno : Alexander, [brak roku]. - 1 gra (karty – 110 szt., tabliczki suchościeralne – 6 szt., mazaki – 6 szt., pchełki do obstawiania – 150 szt., plansza do gry, czeki – 63 szt., klepsydra,) : karton, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 20 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 3-6.
Gra Kalendarium Są takie daty, które zna niemal każdy z nas. Chrzest Polski, Bitwa pod Grunwaldem, wybuch I Wojny Światowej możemy je podać nawet wyrwani ze snu w środku nocy. Ale czy wiecie, w którym roku premierę miała kultowa gra Doom? A kiedy ukazał się na rynku pierwszy komiks z serii o Tytusie, Romku i Atomku? Kalendarium to świetny quiz, który nie tylko sprawdza waszą wiedzę historyczną, ale także pozwala wykazać się znajomością niezwykle różnorodnych dziedzin. To także lekcja przewidywania, bo aby zdobyć punkty nie trzeba znać dokładnej daty, lecz potrafić określić, która z odpowiedzi jest najbliższa prawdzie! Zwycięzcą zostanie osoba, która ma świetną pamięć do dat, a także potrafi odważnie obstawiać, gdyż to każdy gracz decyduje ile pchełek postawi na daną odpowiedź 1, 2, czy 3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Stargard/796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (ul. Tańskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DM/7 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Księga tajemnic. - Łódź : Ameet, 2017. - [144] strony : ilustracje ; 19 cm.
(Lego Ninjago : masters of Spinjitzu)
Opis według okładki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Op II (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć dźwiękowa : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [Brak roku wydania]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 25x25x6 cm + instrukcja + notes.
(Sowa Mądra Głowa)
Zawartość pudełka: klocki dźwiękowe (16 sztuk), kolorowa kostka, plansza, instrukcja.
Liczba graczy: 2-3 osób.
Gra w Pamięć dźwiękową polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków-grzechotek wydających ten sam dźwięk. Pamięć dźwiękowa to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo - wzrokowo - ruchową. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Papier kamień nożyce. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra (karty - 15 szt., plansza, kostka z literami P,N,K; żetony - 5 szt. (w kolorach pionków), pionki - 5 szt.) : karton, plastik, kolor ; pudełko 18,5x19,5x5,5 cm instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 17,5 cm).
Liczba graczy: 2-5.
Planszowa wersja gry opartej na znanej i lubianej przez wszystkich zabawie ulicznej. Do wyrzuconego na kostce symbolu Kamienia, Papieru lub Nożyc musimy jak najszybciej wyłożyć na stół kartę z symbolem gwarantującym zwycięstwo. Wygrywa najbardziej spostrzegawczy gracz z najlepszym refleksem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Polsce : gra, wiedza o Polsce, emocje, zabawa. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 pudełko (karty pytań i odpowiedzi- 97 sztuk, karty liter -a,b,c - 4 x 3 sztuki, karta z nazwami działów- 1 sztuka, pionki do gry 4 sztuki, kostka do gry, plansza, żetony 80 sztuk, klepsydra, kubek, kulka, katapulta, instrukcja) : karton, plastik, tektura kolor : 7x24x 25cm + instrukcja.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii.
Emocjonująca gra planszowa połączona z Quizem z wiedzy ogólnej o Polsce oraz ciekawostkami z różnych dziedzin kultury, przyrody, filmu oraz historii zestaw zawiera 388 pytań, na które trzeba odpowiedzieć w trakcie gry po planszy gra zarówno dla młodzieży jak i dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Remik liczbowy mini - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 gra (136 tabliczek z numerami, 4 tabliczki "Joker", 1 worek) : karton, plastik, tektura, płótno, kolor ; w pudełku 18x3,5x11,5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Gra dla całej rodziny.
Remik to gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuje pod różnymi nazwami: Rummikub, TileRummy, Rummy, RackRummy. "Remik liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategię i będzie miał trochę szczęścia, zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ruch drogowy : gra edukacyjna. - Gdynia : Trefl SA, [20- ]. - 1 pudełko (zawiera: dwustronna plansza, cztery pionki , 56 kart z pytaniami, 24 żetony ze znakami drogowymi, plakat) 28x18x4 cm instrukcja.
(Mistrz Wiedzy)
Gra dla wielu graczy.
Ruch drogowy to gra edukacyjna, w której podczas dobrej zabawy dzieci uczą się podstawowych zasad poruszania się w świecie dróg i chodników. Świetna pomoc dla wszystkich przygotowujących się do egzaminu na kartę rowerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Tańcząca wieża. - Toronto : Spin Master, [20- ]. - 1 gra (zawiera: 48 drewnianych klocków) ; instrukcja.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Niebezpieczeństwo zadławienia - drobne elementy.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 1+.
Gra wzorowana na popularnej bajce Psi Patrol, polega na wyciąganiu kolejno drewnianych klocków z dolnej lub środkowej części wieży. Zabawka odpowiednia od 4. roku życia. W skład zestawu wchodzi: 48 drewnianych klocków, 1 kostka, 1 instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Tworzymy słowa : gra edukacyjna / Trefl SA. - Gdynia : Trefl SA, [20- ]. - 1 pudełko (24 puzzlowe obrazki z podpisem złożonym z liter, 1 instrukcja).
Liczba graczy: minimalnie 1 maksymalnie 4 graczy.
Tworzymy słowa to gra edukacyjna dla dzieci, która w przyjazny sposób wprowadza dziecko w świat liter i słów. Dziecko rozwija dzięki niej umiejętności werbalne - poszerza i utrwala zasób słownictwa, ćwiczy łączenie obrazu graficznego wyrazu z desygnatem (podpisu z ilustracją), trenuje umiejętność skupienia uwagi i logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Upwords : przestrzenna gra w budowanie słów. - Warszawa : Hasbro Poland, [20-?]. - 1 gra (1 plansza, 4 gumowe podstawki, 100 płytek z literkami, 4 podstawki na literki) : tektura kolorowa, plastik ; w pudełku 27x27x5 cm.
1 plansza, 4 gumowe podstawki, 100 płytek z literkami, 4 podstawki na literki) : karton, plastik, kolor ; instrukcja.
Lubisz bawić się słowami? Jeśli tak, to koniecznie zagraj w Upwords! W tej grze zawodnicy układają nowe słowa na planszy, przez dokładanie kolejnych liter zarówno obok, jak i już na istniejących wyrazach. Kiedy nadejdzie Twoja kolej, z łatwością obrócisz planszę w swoją stronę. Zbieraj swoje punkty zarówno za dołożone kostki z literami, jak i za te, które leżą poniżej! Pamiętaj że im wyższy jest stos, tym większy jest twój wynik! Możesz grać samodzielnie, jeśli chcesz poćwiczyć tworzenie słów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Warcaby ; Lis i gęsi. - Gdynia : Trefl, [20-]. - 1 pudełko (wiele elementów): karton, plastik, kolor ; 28x19x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość opakowania: dwustronna plansza, 13 pionków czarnych, instrukcja.
Liczba graczy: 2, wiek 6+.
Czas gry: 10-20 minut.
Tradycyjnie dobra zabawa z bohaterami serialu Rodzina Treflików! Zaplanuj kilka ruchów do przodu i zaskocz przeciwnika. Warcaby i Lis i Gęsi to gry, które uczą podstaw strategicznego myślenia. Różnorodne warianty sprawiają, że Warcaby oraz Lis i Gęsi niezmiennie bawią graczy w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem! : gra zabawa nauka. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (plansza, 4 pionki, 55 kart, 35 tabliczek z literami, 35 tabliczek z liczbami, 40 żetonów, klepsydra, katapulta, kulka, kubek) : karton, plastik, tektura, kolor ; 26x25x6cm + instrukcja.
Na opakowaniu: gra, zabawa, nauka.
Jak zostać omnibusem? Sprawdź swoją wszechstronną wiedzę. Emocjonująca rywalizacja na informacje, umiejętność mnożenia, znajomość ortografii, sprawność fizyczną i zręczność manualną. Gracze przesuwając pionek po torze planszy wykonują zadania, które wyznacza każde z jej pól. Edukacyjny charakter gry łączy się z ćwiczeniami fizycznymi i zręcznościowymi, co gwarantuje dużo dobrej i wartościowej zabawy dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Znajdywanki : zagadki dla oka / redakcja Studio Fenix. - Bełchatów : Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze Fenix, 2019. - 32 strony : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
Nie od dziś wiadomo, że należy ćwiczyć spostrzegawczość i trenować mózg. Jeżeli chcesz, by Twoja pociecha poszerzała horyzonty, rozwijała wyobraźnię, kreatywność czy zdolność abstrakcyjnego myślenia, ta kolorowa książeczka jest właśnie dla was. Dzięki znajdującym się w niej zagadkom z pewnością nie będziecie narzekać na nudę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej