Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(117)
Forma i typ
Książki
(71929)
Proza
(27219)
E-booki
(14672)
Poezja
(7006)
Publikacje dydaktyczne
(4313)
Gry i zabawki
(117)
Muzyka
(3778)
Audiobooki
(3251)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2300)
Publikacje naukowe
(2252)
Publikacje popularnonaukowe
(1739)
Publikacje fachowe
(1142)
Filmy i seriale
(1072)
Dramat (rodzaj)
(955)
Komiksy i książki obrazkowe
(798)
Poradniki i przewodniki
(753)
Publikacje informacyjne
(421)
Druki ulotne
(82)
Albumy i książki artystyczne
(60)
Artykuły
(39)
Rejestracje audio i wideo
(34)
Urządzenia
(34)
Publikacje promocyjne
(19)
Czasopisma
(14)
Publikacje religijne
(12)
Mapy
(8)
Publikacje popularne
(5)
Nuty
(4)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Fotografie
(2)
Książki
(2)
Powieść
(2)
Programy radiowe i telewizyjne
(2)
Publikacja popularna
(2)
Publikacje dla niewidomych
(2)
Rejestracja audio i wideo
(2)
Komiksy i książki obrazowe
(1)
Książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura faktu, eseje i publicystyka
(1)
Poezja dziecięca
(1)
ProzaLiteratura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Pubikacje naukowe
(1)
Publikacja dydaktyczna
(1)
Publikacja popularnonaukowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Pulikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Starodruki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(86)
dostępne
(14)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(3)
Placówka
Strefa Dzieci i Młodzieży
(14)
Strefa multimediów
(6)
Strefa Dzieci i Młodzieży - zb. podręczne
(3)
Strefa multimediów - zb. podręczne
(92)
Autor
Quilliams Chris
(6)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Quidault Pascal
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
André Marc
(2)
Astley Neville
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blanchot Denis
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Guérin Philippe
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Larek Tomek
(2)
Moon Alan R
(2)
Palm Michael
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pätzke Anne
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Zach Lukas
(2)
Żabicka Monika
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Albert Ruth (1952- )
(1)
Amanatidis Victor
(1)
Andre Marc
(1)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baker Mark
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Banki Danna
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Baranowski Marek Wydawca
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Borsuk Karol
(1)
Bouleau Jean-Baptiste
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Cardouat Marie
(1)
Catrein Matthias (1973- )
(1)
Cebulak Piotr
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Davis Jacqui
(1)
Deacove Jim
(1)
Dorn Rüdiger
(1)
Dorn Rüdiger (1969- )
(1)
Duda Dorota (ilustratorka)
(1)
Dudek-Polewka Anna
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Détraz Pauline
(1)
Dąbrowski Paweł (tłumacz)
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Faidutti Bruno (1961- )
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Flynn Randy
(1)
Fraga Roberto
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fryxelius Jackob
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Galińska Barbara
(1)
Galińska Barbara (ilustrator)
(1)
Galletto Emanuele
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Gorba Svâtoslav
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Henri Kermarrec
(1)
Henry Ben
(1)
Herman Michał
(1)
Hladík Roman
(1)
Hwang Hope S
(1)
Innes Andrew
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Jeanroy-Bertrand Julien
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jednoróg Justyna
(1)
Joly Marie-Eve
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Jędruszek Tomasz
(1)
Kamigaki Hiro
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(74)
Kraj wydania
Polska
(114)
Ukraina
(2)
Niemcy
(1)
Język
polski
(115)
ukraiński
(2)
Odbiorca
Dzieci
(67)
6-8 lat
(36)
Młodzież
(35)
9-13 lat
(26)
0-5 lat
(19)
Dorośli
(15)
14-17 lat
(13)
18+
(2)
6+ lat
(1)
8 +
(1)
Logopedzi
(1)
Rodzice
(1)
h75 lat
(1)
od 4 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura koreańska
(1)
Polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(10)
Zabawa
(9)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Słowotwórstwo
(3)
Koty
(2)
Logika
(2)
Magia
(2)
Nauka
(2)
Obserwacja (metoda badawcza)
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Psy
(2)
Trening umysłu
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Barwy
(1)
Bing (postać fikcyjna)
(1)
Bingo i Rolly (postacie fikcyjne)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Czarodzieje
(1)
Czas
(1)
Czytanie
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dinozaury
(1)
Dochodzenie kryminalne
(1)
Dźwięk
(1)
Epidemie
(1)
Geografia
(1)
Gra słów
(1)
Gra w karty
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Kalambury
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Korekcja mowy
(1)
Liczby
(1)
Masza i Niedźwiedź (postacie fikcyjne)
(1)
Matematyka
(1)
Minecraft
(1)
Muzea
(1)
Myszy
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka liczenia
(1)
Niedźwiedzie
(1)
PRL
(1)
Pamięć
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Pisanie
(1)
Planowanie
(1)
Pojazdy
(1)
Pory roku
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Rycerze
(1)
Scrabble
(1)
Sery
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Szkoły magii
(1)
Słownictwo
(1)
Taktyka
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Warcaby
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zdolności językowe
(1)
Znaki i sygnały drogowe
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Carcassonne (Francja)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(76)
Gry i zabawy umysłowe
(36)
Plansze do gry
(15)
Gry w karty
(9)
Książki dla małych dzieci
(7)
Gry edukacyjne
(6)
Gry strategiczne
(6)
Broszura
(5)
Książka do wypełniania
(5)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Książka zabawka
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Fantastyka
(3)
Gry i zabawki
(3)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy literackie
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Książka-zabawka
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Karty do gry
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Quizy
(1)
Układanki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(44)
Edukacja i pedagogika
(12)
117 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie / autor gry: Reiner Knizia - Warszawa : Egmont Polska, 2016. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 20x20 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 1 planszę, 5 figurek żółwi, 5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcję.
Gra dla 2-5 osób. Czas rozgrywki około 20 min.
Celem gracza jest doprowadzenie swojego żółwia do sałaty. Jeśli podczas gry kilka żółwi spotka się na jednym polu, wskakują jeden na drugiego z nadzieją, że uda im się przebyć część trasy na skorupie innego żółwia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podróż w czasie / autor: Reiner Knizia ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa - Wesoła : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2021. - 1 pudełko (5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, pingwin Przemysław, kostka, 15 żetonów emocji, instrukcja) : ilustracje ; 20x20x5 cm.
Liczba graczy: 2-5 graczy.
Czas gry: 15 minut.
Podróż pełna niesamowitych opowieści i emocji! Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. Wariant gry pozwala dzieciom nazywać emocje związane z przygodami pingwina Przemysława. Gra rozwija umiejętność opowiadania, pamięć, wyobraźnię, skojarzenia i empatię. Do gry dołączony jest komentarz psychologa dziecięcego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamek [gra] / autor Reiner Knizia - Warszawa: Nasza Księgarnia, 2018. - , instrukcja;karton, plastik, tektura kolor ;2x7 cm.
liczba graczy: 2
„Zamek” to polska edycja gry „The Castle” wydawanej w innych krajach w serii „Carcassonne”. Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach. Jedna z najlepszych dwuosobowych gier strategicznych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Labyrinth, Zakręcony labirynt [gra] / Autor: Max J. Kobbert. - Ravensburger: Ravensburger, 2021. - plansza do gry 34 kafle labiryntu 24 karty skarbu 4 pionki, instrukcja;karton, plastik, tektura kolor ;2x7 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20-30 min
Przemierzaj długie korytarze labiryntu, odkrywaj wspaniałe skarby i wygrywaj. Po wyłożeniu karty z labiryntem wszyscy gracze gnają po krętych, zawiłych korytarzach. Przesuwając karty ze ścieżkami, szukamy drogi do upragnionego skarbu. Ale uwaga, jeden ruch przeciwnika może zupełnie zmienić układ tunelu! Ile skrzyń ze skarbami można zdobyć? Kto jako pierwszy obwieści ich prawidłową ilość? Szukaj skarbów w stale zmieniającym się Labiryncie! Umieść kafelek na planszy zmieniając ułożenie labiryntu! Czy uda się Wam dojść do upragnionego skarbu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kopciuszek/ Agnieszka Kowalska. - Warszawa : Granna, copyright 2020. - 1 gra (24 kafelki, 1 plansza z zegarem, figurka Kopciuszka, kostka: tektura, + instrukcja.
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie - w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy Memory w nowej, atrakcyjnej formie.
Gra planszowa
W koszyku
Łap za słówka! : pomysłowa gra językowa / autorzy gry : Wolfgang Kramer ; Michael Kiesling ; ilustracje : kinetic, projekt graficzny : Sabine Kondirolli. - Warszawa : Egmont Polska, 2022 - 1 gra (30 kart kategorii, 42 karty liter, 38 kart punktów, 8 pionków, 1 klepsydra, 1 bloczek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 12 cm).
(Łap za Słówka!)
Liczba graczy: 3-8.
Czas rozgrywki: 30 min.
Pomysłowa gra językowa! Odmiany sera. Słówka zaczynające się na samogłoskę. Coś żółtego. Czas ucieka. Ile odpowiednich słów przyjdzie ci do głowy? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Sam decydujesz, ile punktów możesz zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły jak ty, możesz wyjść bez słowa… To gra, która pobudza fantazję i kreatywność. Rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń. Elementy gry: • 48 kart zadań z 480 zadaniami, • 48 kart punktów z liczba od 1 do 6 w 8 kolorach, • 12 kart utrudnień, • 1 karta startu, 1 karta mety, • 8 pionków, • 1 klepsydra, • 1 notes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nogi stonogi / Klaus Kreowski ; il. Maciej Szymanowicz ; tł. Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : "Egmont Polska" copyright 2011. - Płytki ; wym. pudełka 13x13,5x4,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 4 kostki, 4 płytki stanowiące początek stonóg, 15 płytek z butami, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób. Czas rozgrywki : 10 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W Krainie Baśni / narysowała Nikola Kucharska. - Podłęże : Wydawnictwo Mudoko, [2022]. - 1 gra (18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów) : tektura, karton, kolor ; w pudełku: 7x24x24 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 22 cm).
Ilość graczy: 1-18.
Czas gry: 15 min.
Gra na spostrzegawczość.
Gra rodzinna.
Pięć wariantów gry.
Każda plansza reprezentuje inną baśń. Gracze będą wytężać wzrok na rzece, w której rybak odnalazł Złotą Rybkę, pod opasłym cielskiem Smoka Wawelskiego, w stawie, po którym pływa Brzydkie Kaczątko czy w domkach Trzech Świnek. Ta rodzinna gra na spostrzegawczość zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej. Kilka trybów rozgrywki zapewni wszystkim członkom rodziny dużo dobrej zabawy przez wiele godzin. Gra ma również charakter edukacyjny – stymuluje i rozwija percepcję u najmłodszych graczy, usprawnia logiczne myślenie i rozbudza wyobraźnię. “W Krainę Baśni” można grać także solo jak i nawet w 18 osób jednocześnie. To zaś sprawia, że jest to idealny tytuł także dla grup przedszkolnych lub szkolnych świetlic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot Stefan / Susanne Kummer. - Warszawa : Egmont Polska, 2021. - 1 gra (6 myszy, 1 kubek kota, 1 filcowy ser, 1 kostka, 24 karty) : karton, drewno, filc, sznurek, kolor ; w pudełku 24,5x24,5x8,5 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 13 cm).
Gra dla 3-6 graczy.
Czas rozgrywki : 15 min.
Małe myszy zajadają się pysznym serem. Lecz uwaga! W pobliżu czai się Stefan! Jeżeli zauważy myszy, czym prędzej postara się je z łapać. Kto będzie szybszy? Kot czy myszy?Jeden gracz jest kotem i bierze drewniany kubeczek. Pozostali gracze układają swoje myszy na serze i trzymają je za ogonki. Gdy na kostce wypadnie symbol kota, gracz z kubeczkiem stara się złapaćjak najwięcej yszy. Gracze, którzy się zagapili i nie uciekli w porę, tracą punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pandemic : lekarstwo : silnie działająca gra kościana / Matt Leacock ; opracowanie instrukcji Tom Lehmann ; grafika Chris Quilliams & Philippe Guérin. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2015. - 1 gra (48 kości infekcji, 1 woreczek, 7 pionków graczy, 7 kart postaci, 37 kości graczy, 6 żetonów regionów, 1 centrum badawcze, 2 strzykawki, 1 żeton, 10 kart zdażeń, 1 karta chorób uleczalnych) : karton, tektura, plastik, bawełna, kolor ; w pudełku 31x26x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 30 cm).
GRA PLANSZOWA. Kooperacyjna gra karciana. Cztery śmiertelnie niebezpieczne choroby zagrażają całemu światu! Ty i Twój zespół musicie współpracować, aby wynaleźć lekarstwa i przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się epidemii. Będziecie potrzebowali dużo szczęścia, aby przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Nie jest wymagane posiadanie podstawowej gry Pandemic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pandemic : czy potraficie ocalić ludzkość? / projekt gry Matt Leacock, grafika Chris Quilliams ; [tł. Przemysław Korzeniewski]. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, 2016. - 1 gra (wiele elementów) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 31x22x5 cm. + instrukcja.
Czas gry: 45 min.
W pudełku: 1 plansza, 7 kart postaci i odpowiadające im pionki, 6 stacji badawczych, 6 znaczników, 96 znaczników chorób, 48 kart infekcji, 59 kart gry, kart pomocy, instrukcja.
Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów z różnych dziedzin stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planując strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim, w serii coraz gwałtowniejszych epidemii, opanują one cały świat. Jakie zdolności posiadają postacie? Kierownik budowy potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, a czas ucieka. Drużyna musi starać się powstrzymywać napór epidemii, na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grzybobranie w zielonym gaju [Gra] / opracowanie graficzne: Natalia Łuczyńska. - Gdynia : Trefl SA, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 4 koszyczki, 21 grzybów jadalnych, 5 czerwonych muchomorów, kostka do gry) : tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 20-30 minut.
Przemierzcie krętą trasę, góry i pagórki w poszukiwaniu pysznych, jadanych grzybków. Weźcie ze sobą koszyczek i wypełnijcie go po brzegi. Wygra ten, kto zbierze ich najwięcej. W zależności od wybranego wariantu gra umożliwia zabawę zarówno młodszym jak i nieco starszym dzieciom. źródło opisu: https://bonito.pl/k-90288489-grzybobranie-w-zielonym-gaju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kolejka : gra planszowa / Karol Madaj ; opracowanie merytoryczne Andrzej Zawistowski ; Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2015. - 1 gra (zawiera: 1 plansza do gry, 1 plansza z samochodami dostawczymi, 30 pionków w 6 kolorch, 50 kart kolejki, 5 kart listy zakupów, 60 kart towarów w 5 kolorach, 15 kart dostawy towarów w 5 kolorach, 5 kart pomocy gracza, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 znacznik przekupki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 25x37x6 cm + instrukcja (39, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
Liczba graczy: 2-5 ; wiek graczy: 12+ ; czas gry: 60 min.
Gra ukazuje realia, w jakich przyszło przez lata żyć Polakom i przypomina, do czego, między innymi, doprowadził narzucony im komunizm. Gracze otrzymują listę zakupów. Ich realizacja w komunistycznej Polsce wcale nie była łatwa. Sklepy są puste, dostawy rzadkie i niewystarczające. Gospodarka centralnie planowana wymaga od klientów myślenia strategicznego. Gracze muszą umiejętnie rozstawić członków swojej rodziny w kolejkach, uważać na spekulantów. Mocne łokcie i znajomość realiów komunistycznej gospodarki pozwolą im skompletować listę towarów pierwszej potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 1 - 4 osoby. Czas gry: ok. 30 - 60 minut
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Reef / Emerson Matsuuchi ; ilustracje Chris Quilliams ; edycja polska Michał Herman, Marek Baranowski. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o.o., © 2019. - 1 pudełko (112 fragmentów rafy, 60 kart, 4 plansze graczy, 88 żetonów punktów, 1 instrukcja) : ilustracje kolorowe ; 26x26x8 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Kolory / [ilustracje: Agnieszka Matz]. - Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, 2021. - [12] stron : ilustracje ; 18x18 cm.
(Krok po Kroku)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. N I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ex libris / autor: Adam McIver ; ilustracje: Jacqui Davis ; tekst polski: Anna Dudek-Polewka. - Gliwice : Portal Games, © 2018. - 1 gra (wiele elementów) : karton, papier, plastik, tektura w pudełku 31x31x8,5 cm, instrukcja
Czas gry: 45 minut.
Zawiera: 1 plansza miasta, 1 formularz kontrolny zasobów bibliotecznych, 1 marker ścieralny, 12 kafelków bibliotek, 18 kafelków lokacji, 12 unikatowych pionów starszych pomocników, 12 pionów pomocników bibliotecznych, 1 znacznik pierwszego gracza, 152 karty książek, 6 kart katalogowych, 4 przewodniki po lokacjach, instrukcja (22, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 26 cm).
Marzysz o sprawowaniu funkcji Głównego Bibliotekarza w mieście nie z tego świata? To prestiżowe stanowisko może być twoje pod warunkiem, że pokonasz kontrkandydatów – swoich (teraz już byłych) kolegów, kolekcjonerów rzadkich i wartościowych ksiąg. Ty i twoi pomocnicy macie zaledwie kilka dni na pozyskanie unikatowych egzemplarzy i stworzenie biblioteczki idealnej. Różnorodna katalogowo, bogata w ogromną liczbę wybitnych dzieł, starannie poustawianych alfabetycznie na stabilnych półkach, z pewnością znajdzie uznanie w oczach Urzędowego Inspektora. A jeżeli (zupełnie przypadkowo) w biblioteczkach twoich rywali znajdzie on jakieś księgi zakazane, to tym lepiej dla ciebie! Na miano Głównego Bibliotekarza zasłuży ten, kto wykaże się umiejętnością drobiazgowego planowania, a także zdolnością stosowania przebiegłych taktyk i być może użyje odrobiny magii, by przechytrzyć swoich rywali. źródło opisu: https://bonito.pl/k-41697471-ex-libris-portal-2-pionki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Akropolis : edycja polska / autor: Jules Messalid ; ilustracje: Pauline Détraz ; tłumaczenie i skład: Marek Baranowski. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko (61 kafli miasta, 4 kafle startowe, 4 pomoce gracza, notatnik, znacznik głównego architekta, 40 kostek kamienia, instrukcja) ; 26x26x6 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 25 min.
Akropolis to świetna gra na wprowadzanie nowych graczy. Proste zasady do wytłumaczenia w kilka minut, niewiele wyjątków, przystępny czas rozgrywki – około 30 minut. Wszystko przejrzyste i logiczne. Ale skoro tak faktycznie mamy do czynienia z zawoalowaną, nomen omen, logiczną grą, wszystko zaczyna się układać. Ale jak układać, by dobrze punktować? Na kafelkach znajdziemy pięć kolorów przyporządkowanych do rodzajów dzielnic i tyle samo placów oznaczonych gwiazdkami, w tej samej kolorystyce. Dodatkowo pojawią się białe tereny jako kamieniołomy. Będą one źródłem przychodu kamienia – waluty w grze. Za każdym razem, kiedy przykryjemy kamieniołom górnym kafelkiem, otrzymamy kostkę symbolizującą kamień. To za nie będzie można kupować z oferty rynku nowe elementy miasta. Brak kamienia zmusza do pobrania najtańszego pierwszego z brzegu, co bardzo ogranicza gracza. Warto więc zadbać o przychód, aby nie frustrować się podczas swojego ruchu. Zadbanie o finansową płynność wymaga też siłą rzeczy piętrowej rozbudowy. Świadomie budowany pierwszy poziom pozwoli na wykorzystanie kamieniołomów bez konieczności zaburzenia zaplanowanej struktury dzielnic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak / Petr Mikša ; (grafika i ilustracje) Roman Hladík. - Kraków : Albi, [między 2015-2020] - 1 gra (80 płytek podziemi (w tym 1 początkowa), 6 pionków bohaterów, 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 5 arkuszy wyposażenia, 30 żetonów punktów wytrzymałości (PW), 1 woreczek, 43 żetony potworów, 10 żetonów skrzyń ze skarbami, 2 kości, 1 żeton klątwy, księga z ilustracjami) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 32x23x7 cm + instrukcja (45 stron : ilustracje ; 30 cm).
Czas gry: 45 minut.
Ilość graczy: 2-5.
"Karak" to przygodowa gra planszowa dla dzieci, która pozwala wcielić się w stereotypowych dla settingu fantasy bohaterów (złodziejka, czarodziej, wojownik, czarnoksiężnik, wyrocznia, mistrz miecza) walczączych z potworami strzegącymi skarbów w zamkowych podziemiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Słowo stworki/ Alicja i Filip Miłuńscy ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2021 - 1 pudełko (W pudełku (23 karty liter, 1 karta jokera, 16 kart kategorii, 10 pustych kart kategorii, 28 SłowoStworków) ; 20x13x4 cm + instrukcja.
(Dobra gra w dobrej cenie!)
W pudełku (23 karty liter, 1 karta jokera, 16 kart kategorii, 10 pustych kart kategorii, 28 SłowoStworków, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry 20 min.
W grze "SłowoStworki" zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literę i należących do określonej kategorii (np. miasto na literę "M"). Wszyscy gracze wymyślają słowa jednocześnie, dzięki czemu gra dostarcza wielkich emocji! Jeśli grałeś w grę "SłowoStwory", musisz sprawdzić "SłowoStworki"!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Strefa multimediów - zb. podręczne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej